Chuan Carlos Bueno Chueca

escritor espanyol
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Chuan Carlos Bueno Chueca
Información personal
Calendata de naixencia 20 d'aviento de 1976
Puesto de naixencia Calatayú (Comunidat de Calatayú, Aragón)
Ocupación Lingüista y escritor
Obras Café, Soberano e Faria, Mapa Mundi, Manimenos yera poeta

Chuan Carlos Bueno Chueca (Juan Carllos Bueno i Chueca en grafía SLA), naixiu de Calatayú, (Comunidat de Calatayú) o 20 d'aviento de 1976, ye un lingüista y escritor aragonés que ha publicato cuantas obras en aragonés stándard y benasqués.

Licenciau en Filolochía occitana por a Universidat de Tolosa, ha ganau cuantos premios literarios, tanto de poesía como de ficción, como lo premio d'a Universidat de Zaragoza de 2004, u lo premio “Hermanos Bécquer” de la Deputación provincial de Zaragoza en 2011, primer vez que un relato en aragonés ganaba un premio en competencia con relatos en luenga castellana.

L'anyo 2006 fixava la suya residencia en a vall de Benás, pero dende 2012 ye profesor d'occitán y luenga castellana en o sud de Francia.

Ye miembro d'a Sociedat de Lingüistica Aragonesa y colaborador de la suya revista De Lingua Aragonensi. Articulista en aragonés benasqués pa la revista Arainfo, publicó bels textos de creación propia en a revista Fuellas, baixo lo suyo nombre como con pseudonimo.

Obra literaria editar

Poesía editar

Prosa editar

Referencias editar