Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Cabezo d'el Pueyo
Cabezo del Pueyo
Situación
Situación Belchit (Zaragoza)
Latitut
Lonchitut
Vértiz cheodesico
Cheografía
Cordelera Depresión d'Ebro
Sierra denguna
Macizo
Altaria 443 m
Alpinismo
Primera puyada
Ruta mas fácil Dende Belchit
Mapa

Lo cabezo d'el Pueyo ye un cabezo de 443 metros d'altaria que se troba en lo norte termin municipal de Belchit a l'este de la muga con lo termin municipal de la Pobla d'Albortón y a lo sud de la muga con lo de Mediana d'Aragón (Zaragoza). En la suya cima bi heba un vértiz cheodesico dica lo 25 de chulio de 2007.

Toponimia editar

La palabra aragonesa pueyo encomenzó a substituir-se por lo suyo cheosinonimo cabezo ya en la baixa Edat Meya talment dende la parla de Zaragoza, proceso continau dimpués dende lo castellano d'Aragón,[1] persistindo en bella parla altoaragonesa (ansotano, cheso, aragonés d'a Sotonera, semontanés oriental, viellosobrarbés, chistabín, campés, ecetra). L'oronimo cabezo d'el Pueyo ye transparent en aragonés y amuestra este proceso de substitución.

Referencias editar

  1. (es) Juan Antonio Frago Gracia: Toponimia navarroaragonesa del Ebro (IV): Orónimos. Vol. 30-31, 1982 , pachinas 23-62.

Vinclos externos editar