Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Biscuerno
Vizcuerno
Situación
Situación Casp (Zaragoza)
Latitut
Lonchitut
Vértiz cheodesico
Cheografía
Cordelera Depresión d'Ebro
Sierra Sierra de Biscuerno
Macizo
Altaria 429 m
Alpinismo
Primera puyada
Ruta mas fácil Dende la carretera Alcanyiz-Casp
Mapa

Biscuerno ye un mont de 429 metros d'altaria situau en lo termin municipal de Casp (provincia de Zaragoza), y la principal altaria de la sierra homonima, en lo sud de la depresión d'Ebro. En a suya cima bi ha un vértiz cheodesico.

Toponimia editar

L'oronimo Biscuerno ye documentau en textos medievals de primers de lo sieglo XV.[1] Lo toponimo Biscuerno presenta lo prefixo bis que da una valua peyorativa con matiz d'obliqüidat, y presenta un equivalent en la val de Benás (Biscorniero).[2]

Referencias editar

  1. (es) Pascual Ortega Pérez: Rentas del Castellán de Amposta (Orden del Hospital), En las Encomiendas de Ascó, Caspe y Miravet A Principios del Siglo XV, publicau en Miscel.lània de textos medievals. - Barcelona : Institució Milà i Fontanals, departament d'estudis medievals, 1985- = ISSN 0213-2257. - v. 8, (1996), p. 249-282 p. 386.
  2. (es) José Antonio Saura Rami: Elementos de fonética y morfosintaxis benasquesas. Gara d'Edizions, Institución Fernando el Católico, 2003, p. 337.

Vinclos externos editar