Aras de los Olmos
![]() |
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla. |
- Este articlo ye sobre Aras de los Olmos, un municipio de Valencia. Pa atros emplegos de lo termin Aras se veiga Aras (desambigación).
Aras de los Olmos ye un municipio de la provincia de Valencia, situau en la comarca de Los Serrans. La suya población ye de 399 habitants (2006), en una superficie de 76 km² con una densidat de 5,25 hab/km².
Aras de los Olmos | ||
Municipio d'o País Valenciano | ||
| ||
Entidat • Estau • Comunidat • Provincia • Comarca |
Municipio![]() ![]() Valencia Los Serrans | |
Superficie | 76 km² | |
Población • Total |
380 hab. (2013) | |
Altaria • Meyana |
936 m. | |
Distancia • 98 km |
enta Valencia | |
Alcalde | Rafael Gimenez Chicharro | |
Codigo postal | 46179 | |
Coordenadas | | |
Web oficial |
Cheografía Editar
Ye situau entre los ríos Blanco y Arcos. Bi ha dos nuclios Aras de los Olmos y La Losa. Una part de lo suyo termin municipal a l'ueste de lo río Guadalaviar u Blanco se situa en la sierra de Mira.
Mugas Editar
Lo suyo termin municipal muga con Santa Cruz de Moya, con Arcos de las Salinas, con Alpuent, con Titaguas y con un cantón de lo termin de Tueixa.
Historia Editar
Perteneixió a la taifa d'Alpuent. Dimpués de la Reconquiesta la repobloron aragoneses y pasó por donación reyal en 1318 a la orden de Montesa.
Toponimia Editar
D'antes yera Aras de Alpuente pero en 2001 prenió lo nombre oficial Aras de los Olmos.
Demografía Editar
| ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
1990- : población de dreito. Fuent: Intercensal en l'INE, Series de población en l'INE y Relación d'unidaz poblacionals en l'INE. |
Vinclos externos Editar
Lugars d'Aras de los Olmos | |
---|---|
Aras de los Olmos | La Losa |
Municipios d'a comarca Los Serrans | |
---|---|
Alcublas | Alpuent | Andilla | Aras de los Olmos | Benaixep | Bugarra | Calles | Chelva | Chuliella | Domenyo | Chestalgar | Figueruelas | La Yesa | Loriguiella | Losa del Obispo | Pedralba | Sot de Chera | Titaguas | Tueixa | Lo Villar |