Santa Cruz de Moya

Santa Cruz de Moya ye un municipio de Castiella-La Mancha, situato en la provincia de Cuenca. La suya población ye de 263 habitants (2014), en una superficie de 111,2 km² y una densidat de población de 2,73 hab/km².

Santa Cruz de Moya
Municipio de Castiella-La Mancha
Anvista de Santa Cruz de Moya.
Entidat
 • Estato
 • Comunidat
 • Provincia
 • Comarca
Municipio
Flag of Spain.svg Espanya
Bandera Castilla-La Mancha.svg Castiella-La Mancha
Cuenca
Serranía de Cuenca
Superficie 111,2 km²
Población
 • Total

248 hab. (2016)
Altaria 763 m.
Chentilicio Santacruceros[1]
SantaCruzDeMoyaCuenca.png

CheografíaEditar

A parte d'o nuclio prencipal de Santa cruz de Moya, en o suyo termin municipal trobamos as aldeyas de La Higueruela, La Olmeda y Las Rinconadas.

Lo río Guadalaviar traviesa lo termin municipal de Santa Cruz de Moya fendo-ie una foz fluvio-karstica de bells 5 km y recibindo las auguas de lo río Arcos auguas entabaixo de Las Rinconadas.

MugasEditar

Lo suyo termin municipal muga con Graja de Campalbo, Landet, Arcos de las Salinas (Provincia de Teruel), con Aras de los Olmos y con lo Rincón d'Ademuz.

ParlaEditar

Lo lexico popular d'intrés etnografico de Santa Cruz de Moya se conoix relativament bien por figurar esta localidat en l'ALEANR, con la sigla Cu 400[1].

ReferenciasEditar

  1. 1,0 1,1 (es) Manuel Alvar: Atlas lingüístico y etnográfico de Aragón, Navarra y Rioja. Institución Fernando el Católico. Departamento de Geografía Lingüística, Institución Fernando el Católico de la Excma. Diputación Provincial de Zaragoza, 1983. Tomo I, Lamina 3-Mapa nº 3, Lamina 6-Mapa nº 6.