Tobruk (cinta de 1967)

Iste articlo ye sobre una cinta de cine hispano-estausunidense de cine belico de l'anyo 1967 dirichida por Arthur Hiller; ta atros usos, se veiga Tobruk (desambigación) y Tobruk (cinta).
Tobruk
Títol Tobruk
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Arthur Hiller
Aduyant de dirección Terence Nelson
Dirección artistica Henry Bumstead
Alexander Golitzen
Producción Gene Corman
Guión orichinal Leo V. Gordon
Musica Bronisław Kaper
Soniu Lyle Cain
Waldon O. Watson
Fotografía Russell Harlan
Montache Robert C. Jones
Maquillache Bud Westmore
Peluquería Larry Germain
Efectos especials Albert Whitlock
Howard A. Anderson
Actors Rock Hudson
George Peppard
Nigel Green
Guy Stockwell
Jack Watson
Percy Herbert
Norman Rossington
Liam Redmond
Heidy Hunt
Leo Gordon
Robert Wolders
Anthony Ashdown
Curt Lowens
Color Technicolor
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Espanya
Anyo 1967
Debantadera 7 de febrero de 1967 Chicago (Illinois, Estaus Unius)[1]
7 d'agosto de 1967 Barcelona (Catalunya, Espanya)[1]
Chenero(s) Cine belico
Durada 109 min.
Idioma(s) Anglés
Alemán
Italiano
Arabe
Companyías
Productora(s) Gibraltar Productions
The Corman Company
Distribución Universal Pictures
Estudio(s) Universal Studios
Presupuesto 6 millons de dólars
Recauto 2 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

Tobruk (títol orichinal, enguerada en Aragón con ixe mesmo títol) ye una cinta de cine belico de l'anyo 1967 coproducida entre lo cine estausunidense y lo cine espanyol dirichida por Arthur Hiller seguntes un guión orichinal de Leo V. Gordon, con una banda sonora orichinal de Bronisław Kaper, una dirección de fotografía de Russell Harlan y una producción cinematografica de Gene Corman ta las productoras Gibraltar Productions y The Corman Company. D'o suyo elenco fan parte actors como Rock Hudson, George Peppard, Nigel Green, Guy Stockwell, Jack Watson, Percy Herbert, Norman Rossington, Liam Redmond, Heidy Hunt, Leo Gordon, Robert Wolders, Anthony Ashdown y Curt Lowens, entre d'atros.

En setiembre de 1942 o Deutsches Afrika Korps mandau por Erwin Rommel se troban bien amán d'o río Nilo y d'a canal de Suez y l'exercito britanico rescata un plan ta destruyir os depositos de combustible alemans. Como que qui heba preparau ixe plan ye un militar de l'èxercito estausindense que se troba presonero en un barco-garchola d'a Francia de Vichy ninvían un comando ta rescatar-lo, comando que se ye pasar por soldaus alemans y verdaderament en son, nomás que son chodigos d'orichen alemán a lo servicio d'os Aliaus. Bien luego marcha enta la ciudat de Tobruk a on se troban os depositos de combustible un grupo de comandos britanicos (que se fan pasar por presoners) escoltaus por os chodigos alemans (que se fan pasar por soldaus alemans).

Tobruk s'ambienta en Alcher en Alcheria, en Echipto y en Libia en l'anyo 1942 y las escenas d'a cinta se filmoron en Tucson y Yuma en Arizona, en o condau Imperial y en os Universal Studios en Universal City en California y en Almería y Carboneras (provincia d'Almería, Andalucía).[2] Tobruk recibió una nominación a los Premios Oscar (Millors Efectos Visuals) en a suya 40ena edición.

Elenco[3] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar