La pequeña Suiza

Cinta de comedia de 2019 dirichida por Kepa Sojo
La pequeña Suiza
Títol La pequeña Suiza
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Kepa Sojo
Dirección artistica Koldo Jones
Producción Ricardo Marco Budé
José Luis Jiménez
Kiko Martínez
Ignacio Salazar-Simpson
Katixa Silva
Leonel Vieira
Guión orichinal Alberto López
Daniel Monedero
Jelen Morales
Sonia Pacios
Kepa Sojo
Musica Tiago Perestrelo
Fotografía Kenneth Oribe
Montache Sofia Escudé
Vestuario Saioa Lara
Maquillache Beatriz López
Araitz Pildain
Pedro Rodríguez
Peluquería Araitz Pildain
Actors Pêpê Rapazote
Maggie Civantos
Ingrid García Jonsson
Antonio Resines
Karra Elejalde
Anabela Teixeira
Kandido Uranga
Ramón Barea
Secun de la Rosa
Enrique Villén
Jon Plazaola
Mikel Losada
Maribel Salas
Lander Otaola
Susana Soleto
Isabel Guardiola
Iñigo Salinero
Datos y cifras
País(es) Espanya
Portugal
Anyo 2019
Debantadera 26 d'abril de 2019 Espanya[1]
Chenero(s) Cine de comedia
Durada 86 min.
Idioma(s) Castellano
Basco
Alemán
Companyías
Productora(s) Nadie es Perfecto
Kuttuna Filmak
Stopline Films
Mogambo
Distribución eOne Films
Informacions en bases de datos especializadas:

La pequeña Suiza (títol orichinal en castellano, en aragonés A chicota Suiza, enguerada en Aragón con o suyo títol orichinal) ye una cinta de cine de comedia de l'anyo 2019 coproducida por o cine espanyol y lo cine portugués dirichida por Kepa Sojo seguntes un guión orichinal d'Alberto López, Daniel Monedero, Jelen Morales, Sonia Pacios y Kepa Sojo, con una banda sonora orichinal de Tiago Perestrelo, una dirección de fotografía de Kenneth Oribe, una producción cinematografica de Ricardo Marco Budé, José Luis Jiménez, Kiko Martínez, Ignacio Salazar-Simpson, Katixa Silva y Leonel Vieira ta las productoras Nadie es Perfecto, Kuttuna Filmak, Stopline Films y Mogambo y que conta con un elenco d'actors formau, en os suyos papels principals, por Pêpê Rapazote, Maggie Civantos, Ingrid García Jonsson, Antonio Resines, Karra Elejalde, Anabela Teixeira, Kandido Uranga, Ramón Barea, Secun de la Rosa, Enrique Villén, Jon Plazaola, Mikel Losada, Maribel Salas, Lander Otaola, Susana Soleto, Isabel Guardiola y Iñigo Salinero.

O guión d'a cinta s'inspira en a cinta de cine britanico Passport to Pimlico (1949, Henry Cornelius) y conta cómo Tellería ye un lugar imachinario (remedo de Condado de Treviño en a provincia de Burgos) que encara que perteneixe a la comunidat autonoma de Castiella y Leyón, o suyo territorio ye un enclau adintro d'o País Basco. Os suyos habitants se troban dividius entre los que se consideran bascos y los que se consideran castellans, pero garra d'as dos comunidaz autonomas no amuestra muito intrés por o lugar. Tanimientres, bel día descubren que Guillén Tell, l'heroi nacional de Suiza, ye apedacau en Tellería y que se i conserva un documento que diz que Tellería fa parte de Suiza. Alavez deciden pedir l'anexión d'o lugar a Suiza.

La pequeña Suiza s'ambienta asinas en a suya epoca actual (2019) en Castiella y Leyón y Suiza y las suyas escenas se filmoron en Vitoria y Artziniega en o País Basco.[2]

Elenco[3] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar