Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

Funchal (pronunciato en portugués /fũˈʃaɫ/) ye una ciudat portuguesa, en a rechión autonoma de Madeira (en ye a suya capital). A suya población ye de 112.015 habitants, en una superficie de 76,15 km², con una densidat de población de 1.470,98 hab/km², lo que fa que sía a decena ciudat por numero d'habitants de Portugal. L'aria metropolitana de Funchal, que incluye os concellos de Câmara de Lobos, Ribeira Brava, Santa Cruz y Machico tien uma población superior a 225.000 habitants.

Funchal
Localidat de Portugal
Bandera Escudo d'armas
Anvista de Funchal
Anvista de Funchal.
Estau
 • Rechión
 Portugal
Rechión de Madeira
Superficie 76,15 km²
Población
 • Total

105782 hab. (2011)
Codigo postal 9050/9060
Fiestas 21 d'agosto
Patrons São Tiago Menor
Parroquial
 • Diocesi

Diocesi de Funchal
Coordenadas
Funchal ubicada en Madeira
Funchal
Funchal
Funchal en Madeira
Funchal ubicada en Oceano Atlantico Norte
Funchal
Funchal
Funchal en Oceano Atlantico Norte
Web oficial

O municipio se divide en 10 freguesías y muga a o norte con o municipio de Santana, a o nord-este con Machico, a l'este con Santa Cruz y a l'ueste con Câmara de Lobos, estando banyato por l'oceano Atlantico por o sud.

En o suyo termino municipal ye o Chardín Botanico de Madeira con mas de 2.500 especies botanicas, oriundas de toz os continents que coexisten en harmonía, cuasi 300 aves exoticas y 200 especies indichenas d'a Rechión.

Ista ciudat ye a ciudat fundacional y a seu prencipal de l'Universidat de Madeira.

Património arquitectonico y artistico editar

Transporte editar

Os Horários do Funchal ye una interpresa d'autobuses ta o transporte urbán, que opera en ista ciudat.

Medios de comunicación editar

O Jornal da Madeira ye un periodico d'a Rechión Autonoma de Madeira que perteneixe a la interpresa Jornal da Madeira, con seu en ista ciudat. En primeras estió un periodico d'expresión catolica, encara que actualment difunde información rechional, nacional y internacional dirichita a la población de l'archipielago de Madeira.

Localidaz achirmanatas editar

Se veiga tamién editar

Vinclos externos editar