Abrir menú principal

Cantera d'el Lugar

Cantera d'el Lugar
Cantera del Lugar
Situación
Situación Flag of Aragon.svg Berche (Teruel)
Latitut
Lonchitut
Vértiz cheodesico 49431
Cheografía
Cordelera Sistema Iberico
Sierra Sierra de Caballos
Macizo {{{macizo}}}
Altaria 971 m
Alpinismo
Primera puyada
Ruta mas fácil Dende Berche
Mapa
Sistema Ibérico.png
Montanya.svg

A Cantera d'el Lugar (en castellán Cantera del Lugar) ye un mont de 971 metros d'altaria situau en a provincia de Teruel, en sierra de Caballos.

En a suya cima se troba un vértiz cheodesico (968 m).

ToponimiaEditar

L'oronimo Cantera d'el Lugar presenta un primer formant cantera que se torna a trobar en atras zonas d'a provincia de Teruel y no necesariament significa "pedrera". En Puertomingalbo a palabra cantera s'emplega pa decir "mont" con o sentiu de terreno que no se puede treballar agricolament, u tamién especificament como dende a on que s'observa o terreno, o que enlaza con o significau aragonés de cantera como marguin u canto de plataforma.[1] En ansotán se documenta un significau de cantera como "ladera".[2]

ReferenciasEditar

  1. (es) José Castillo Gil: La toponimia oral de las elevaciones macizas de Puertomingalvo (Gúdar-Javalambre, Aragón) y su rotulación con genéricos postizos a partir del siglo XX. Publicau en Onomàstica. Anuari de la Societat d Onomàstica, nº 2, 2016.
  2. (es) Miguel Ánchel Barcos, El Aragonés Ansotano: estudio lingüístico de Ansó y Fago; Gara Edizions. Zaragoza, 2007, p 183.

Vinclos externosEditar