The Accidental Husband

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
The Accidental Husband
Títol The Accidental Husband
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Griffin Dunne
Producción Jennifer Todd
Suzanne Todd
Jason Blum
Uma Thurman
Bob Yari
Guión orichinal Mimi Hare
Clare Naylor
Bonnie Sikowitz
Musica Andrea Guerra
Fotografía William Rexer
Montache Suzy Elmiger
Escenografía Mark Ricker
Vestuario David C. Robinson
Actors Uma Thurman
Jeffrey Dean Morgan
Colin Firth
Isabella Rossellini
Sam Shepard
Color Technicolor
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Irlanda
Anyo 2008
Debantadera 29 de febrero de 2008 22px Londres (Reino Uniu)
27 de marzo de 2009 22px Estaus Unius
Chenero(s) Cine de comedia
Cine de romance
Durada 90 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Blumhouse Productions
Distribución Yari Film Group
Recauto 22,7 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

The Accidental Husband (títol orichinal en anglés, en aragonés L'esposo accidental, enguerada en Aragón con o títol en castellano de Marido por sorpresa, Mariu a rapafui en aragonés) ye una cinta de cine estausunidense y cine irlandés de l'anyo 2008 de comedia romantica dirichida por Griffin Dunne seguntes un guión orichinal de Mimi Hare, Clare Naylor y Bonnie Sikowitz, con una dirección de fotografía de William Rexer, una Banda Sonora Orichinal d'Andrea Guerra y una producción cinematografica de Jennifer Todd, Suzanne Todd, Jason Blum, Uma Thurman y Bob Yari ta la productora cinematografica Blumhouse Productions, con un elenco d'actors formau en os suyos papels principals por Uma Thurman, Jeffrey Dean Morgan, Colin Firth, Isabella Rossellini y Sam Shepard.

Ambientada en epoca actual d'a cinta (2008) en a ciudat de Nueva York, The Accidental Husband se rodó en ixa mesma ciuudat y en l'amanau estau de Connecticut y conta la historia d'una periodista y locutora de radio que ye amán d'a suya voda y mantiene un consultorio sentimental; en ixe consultorio aconsella a una mesacha que no se case y lo suyo ex novio decide de fer la suya venganza. Ye la segunda colaboración d'o director Griffin Dunne con l'actriz Uma Thurman dimpués de Duke of Groove (1995).

Elenco[1] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar