Pueyo Alto (La Pobla d'Albortón)

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Pueyo Alto
Poyo Alto
Situación
Situación La Pobla d'Albortón (Zaragoza)
Latitut
Lonchitut
Vértiz cheodesico
Cheografía
Cordelera Depresión d'Ebro
Sierra denguna
Macizo
Altaria 528 m
Alpinismo
Primera puyada
Ruta mas fácil Dende la Pobla d'Albortón
Mapa

Lo pueyo Alto (en castellano Poyo Alto) ye un cabezo de 528 metros d'altaria que se troba a l'este de la Pobla d'Albortón (Zaragoza). En la suya cima bi ha un vértiz cheodesico.

Toponimia editar

L'oronimo pueyo Alto ye transparent en aragonés, y se podría decir que tamién recurrent porque bi ha un casal dito Pueyo Alto en lo termin municipal de Villa-reyal de la Uerba. Se documenta Pueyo Alto referiu a lo Campo de Belchit en un chudicio d'infanzonía de l'anyo 1732:

Ittem otro campo al Pueyo alto siete Yuntas y confrenta con Agustín Zaragozano y Pedro Esteuan. Ittem otro campo a la foya de Belchite.
Pueyo alto quatro Yuntas confrenta con Viturian Zaragozano y via Publica. Ittem otro campo a los arasaderos tres yuntas confrenta con Pedro del Prad y Gaspar Dulbo. Ittem otro campo al plano de Belchite quatro yuntas...[1]

Referencias editar

  1. (es) Rolando A. Laguarda Trías: Avulsio.1992 pp. 39-40.

Vinclos externos editar