Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Pablo Serrano
Información personal
Calendata de naixencia 10 de febrero de 1908
Puesto de naixencia Crivillén (Andorra-Sierra d'Arcos, Aragón)
Calendata de muerte 26 de noviembre de 1985
Puesto de muerte Madrit (Espanya)
Ocupación Escultor
Pachina web www.Pablo Serrano.es
Premios Prencipe d'Asturias d'as Artes fr 1982

Pablo Serrano Aguilar, naixito de Crivillén (Andorra-Sierra d'Arcos) o 10 de febrero de 1908 y muerto en Madrit (Espanya) o 26 de noviembre de 1985, estió un destacato escultor aragonés, con cuantos premios recibitos mientres a suya carrera artistica, encluyendo-ie o Premio Prencipe d'Asturias d'as Artes.

Pablo Serrano se formó artisticament en a ciudat de Barcelona, en a Escuela d'Artes y Oficios de Barcelona y en l'Academia d'Artes Polidas de Barcelona. Emigrant en Montevideo (Uruguai) estió a iste país y a l'Archentina a on desembolicó os suyos fundamentos artisticos. Tornó a Europa en 1954, fendo cuantos viaches de formación por o continent. En 1957 partecipó en Madrit en a fundación d'o Grupo El Paso, chunto con Manolo Millares, Rafael Canogar y Juana Francés y con atros artistas aragones como Antonio Saura u Manuel Viola.

En os anyos 1980 plegoron os premios, como a Medalla d'Oro de Zaragoza (1980), o ingreso en a Reyal Academia d'Artes Polidas de Sant Ferrando de Madrit (25 de chunio de 1981) u o Premio Prencipe d'Asturias d'as Artes (1982). En un alcuerdo con a Deputación Cheneral d'Aragón y con o Concello de Zaragoza, istos se comprometioron a la creyación d'un museu adedicato a la suya obra en a ciudat de Zaragoza, que ye l'actual Museu Pablo Serrano d'a ciudat.

Vinclos externos editar


  Premios Prencipe d'Asturias  
Predecesor:
Jesús López Cobos
Premio Prencipe d'Asturias d'as Artes
1983
Succesor:
Eusebio Sempere