O Elsón (desambigación)

pachina de desambigación
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

O Elsón ye un toponimo de radiz latina[1] que corresponde con una localidat de a provincia de Uesca, en sud de a comarca de Sobrarbe. Manimenos, en Biquipedia i ha cualques articlos que contienen o toponimo o Elsón por fer referencia a elementos que se troba en ista localidat u que fan parte de a historia d'ista localidat.

En Biquipedia, o Elsón amaneix en:

  1. O lugar debantdito, que ye en a valle d'o Susía, en o cuadrant sud-occidental de Sobrarbe que se conoix como o Viello Sobrarbe. Se veiga o Elsón.
  2. Una aldeya que historicament ha dependiu de o dito lugar. Se veiga Chabierre d'o Elsón.
  3. O municipio desapareixiu que as englobaba a todas dos, y que teneba capital en o Elsón. Se veiga o Elsón (municipio).
  4. A ilesia parroquial d'ixa localidat, conoixida popularment como a «Catedral de Sobrarbe» por a suya monumentalidat. Se veiga Ilesia de Santa Olaria d'o Elsón.
  5. As enrunas d'o castiello de a localidat. Se veiga Castiello d'o Elsón.

Referencias editar


 
Icono de desambigación
Ista ye una pachina de desambigación
Ixo ye, una pachina que enumera articlos diferents con o mesmo títol y aduya a endrezar-se enta lo más adequato.
Si i yes plegato traviés de bell vinclo interno erronio, por favor torna ta correchir-lo y fer que o vinclo s'endrece ta la pachina que calga.