Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Biquipedia

Portalada de Biquipedia
Información cheneral
URL www.wikipedia.org
Eslogan A enciclopedia libre
Comercial No
Tipo de pachina Enciclopedia
Rechistro Opcional
Idioma Multilingüe
Propietario Wikimedia
Creyador Jimmy Wales, Larry Sanger

Biquipedia (Wikipedia en anglés) ye una enciclopedia de contenito libre basada en a tecnolochía wiki, que permite a edición d'os suyos contenitos por cualsiquier usuario dende un navegador web. L'adchectivo libre se refiere tanto a lo suyo emplego como a la suya edición. Wikipedia ye multilingüe e ye desembolicada en forma colaborativa por decenas de mils de voluntarios arredol d'o mundo e en os suyos respeutibes idiomas. Wikipedia ye mantenida e administrada por a fundación sin fins de lucro Wikimedia.

Wikipedia prencipió como un prochecto en anglés o 15 de chinero de 2001. Dimpués prencipioron a surtir prochectos paralels en atros idiomas. En chinero de 2008, Wikipedia contiene en a suya versión en anglés mas de dos millons d'articlos enciclopedicos y mas de 9.500.000 d'articlos en atros idiomas.

"Biquipedia" (a Wikipedia en aragonés) existe dende o 21 de chulio de 2004 y tien actualment 45 560 articlos.

Vinclos externos

 
Biquizionario
O Biquizionario tien una dentrada sobre Biquipedia.