Mont-reyal (Uesca)

Mont-reyal (catalán Mont-ral[1], en castellán) estió una aldeya medieval de Fraga, con termins que mugaban con Zaidín, Alcarraz, Val Manya y la Villa de Fraga.

Mont-reyal
Lugar d'Aragón
Entidat
 • País
 • Provincia
 • Comarca
 • Municipio
Lugar
Flag of Aragon.svg Aragón
Flag of Huesca (province).svg Uesca
Baixo Cinca
Fraga (Uesca)
Población
 • Total

0 hab. (2008)
Coordenadas 41°34’14’’N 0°21’48’’E
Mont-reyal en Aragón
Mont-reyal
Mont-reyal
Situación de Mont-reyal en Aragón

HistoriaEditar

En 1417, quan bellas aldeyas de Fraga ya yeran despoblatas por un proceso d'empobreiximiento local en los sieglos XIV y XV, Mont Reyal encara yera poblato.

NombreEditar

En un texto latín de 1405 de l'Archivo de la Corona d'Aragón se documenta una variant de lo toponimo a man de la teorica en aragonés Mont Reyal:

Nec non villa de Fraga et locorum de Miralsot, de Penalba et de Muntreyal, aldearum dicte ville Frague, situncium in Regno Aragonum

Hue bi ha microtoponimos en o termin de Fraga relacionatos con esta antiga aldeya, que en castellán son llanos de Monreal, loma de Monreal y barranco de Monreal.

Vinclos externosEditar

  1. (es) BOA ORDEN VMV/914/2020, de 14 de septiembre, por la que se publica el Acuerdo adoptado por el Gobierno de Aragón, en su reunión celebrada el día 15 de julio de 2020, por el que se aprueban las modificaciones del Nomenclátor Geográfico de Aragón.