Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
La Mola
Situación
Situación Muga entre Mont-royo y Ráfals (Teruel)
Latitut
Lonchitut
Vértiz cheodesico
Cheografía
Cordelera Sistema Iberico
Sierra Sierra Molinera
Macizo
Altaria 969 m
Primera puyada
Ruta mas fácil
Mapa

La Mola ye un mont de 969 metros d'altaria situau en la sierra Molinera y en la muga entre los municipios de Mont-royo y Ráfals, en la provincia de Teruel.

Cheolochía editar

La Mola ye formada por materials terrichenos d'edat Oligoceno superior (Chatián)-Mioceno que se situan en discordancia angular sobre atros materials terrichenos oligocenos-miocenos chusto a lo sud de los materials churasicos-cretacios cabalgaus de la unidat Ráfals-La Chinebrosa u unidat de la Canyada de Beric.[1][2]

Referencias editar

  1. (es) Instituto Geológico y Minero de España: Mapa Geológico de España E 1:50.000. Peñarroya de Tastavins. Servicio de publicaciones de Ministerio de Industria y Energía, 1985. pp. 32-33 pp. 23-24.
  2. (es) Instituto Geológico y Minero de España: Mapa Geológico de España E 1:50.000. Castelserás. Servicio de publicaciones de Ministerio de Industria y Energía, 1977. pp 11-12.