Godzilla (cinta de 1998)

cinta de 1998 dirichita por Roland Emmerich
Iste articlo ye sobre una cinta de cine de ciencia-ficción de cine estausunidense de l0anyo 1998; ta atros usos, se veiga Godzilla (desambigación).
Godzilla
Títol Godzilla
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Roland Emmerich
Producción Dean Devlin
Guión adaptau Dean Devlin
Roland Emmerich
Basau en una historia de Ted Elliott, Terry Rossio, Dean Devlin y Roland Emmerich basada en Godzilla, creyau por Toho Co., Ltd.
Musica David Arnold
Fotografía Ueli Steiger
Montache Peter Amundson
David J. Siegel
Escenografía Oliver Scholl
Vestuario Joseph A. Porro
Maquillache Zoltan Elek
Efectos especials Volker Engel
Patrick Tatopoulos
Karen E. Goulekas
Clay Pinney
Actors Matthew Broderick
Jean Reno
Maria Pitillo
Hank Azaria
Kevin Dunn
Michael Lerner
Harry Shearer
Arabella Field
Vicki Lewis
Lorry Goldman
Doug Savant
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Chapón
Anyo 1998
Debantadera 18 de mayo de 1998 Nueva York (Nueva York, Estaus Unius)[1]
Chenero(s) Cine de ciencia-ficción
Cine d'acción
Cine de desastres
Durada 139 min.
Idioma(s) Anglés
Francés
Companyías
Productora(s) Centropolis Entertainment
Fried Films
Independent Pictures
Distribución TriStar Pictures
Estudio(s) Universal Studios
Sony Pictures Studios
Presupuesto 130-150 millons de dólars
Recauto 379 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

Godzilla (títol orichinal en anglés, enguerada con ixe mesmo títol en Aragón) ye una cinta de cine de ciencia-ficción, acción y desastres de l0anyo 1998 coproducida por o cine estausunidense y lo cine chaponés, dirichida por Roland Emmerich seguntes un guión adaptau por Dean Devlin y Roland Emmerich, basau en una historia de Ted Elliott, Terry Rossio, Dean Devlin y Roland Emmerich basada a la vegada en Godzilla, creyau por Toho Co., Ltd.. A suya banda sonora orichinal ye de David Arnold, a suya dirección de fotografía de Ueli Steiger, y la produció Dean Devlin ta las productoras Centropolis Entertainment, Fried Films y Independent Pictures. Os actors que forman l'elenco principal d'a cinta son Matthew Broderick, Jean Reno, Maria Pitillo, Hank Azaria, Kevin Dunn, Michael Lerner, Harry Shearer, Arabella Field, Vicki Lewis, Lorry Goldman y Doug Savant.

En a cinta se conta cómo un monstruo clamau Godzilla ha apareixiu como consecuencia d'as prebas con armas nucleyars que ha practicau Francia en as suyas colonias en a Polinesia Francesa, que han provocau una mutación en un Sphenodon, dica que ha adquiriu un gran tamanyo; lo monstruo ataca un barco de carga en o Pacifico Sud ta dimpués trescruzar enta l'oceano Atlantico por a canañ de Panamá; un cientifico especializau en o estudio de Lumbricus terrestris en ambients contaminaus, que ye investigando en Chernobyl en Ucraína ye esleyiu por l'exercito estausunidense ta partecipar en a investigación sobre lo monstruo y destruyir-lo, mientres que lo monstruo marcha enta Nueva York. Se tracta d'una cinta ambientada en a suya epoca actual (1998) en a Polinesia Francesa, l'oceano Pacifico, Panamá, l'oceano Atlantico y Nueva York, y las suyas escenas se filmoron en Hawaii, en Universal City, Los Angeles, Culver City y bella atra localidat en California, en Nueva Jersey y en Nueva York en Nueva York.[2] Antiparte, se tracta d'una cinta que ha recibiu bels premios y nominacions, encara que garra d'éls dos premios principals.

Elenco[3] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar