Bienveniu a Biquipedia!

Si quiers puetz consultar as primeras indicacions ta editar y modificar articlos d'a Wikipedia en aragonés.

Puetz consultar tamién a recopilación de Preguntas Freqüents que hemos feita, a sintaxi d'a Wikipedia y fer as tuyas primeras prebatinas en a Plana de Prebatinas. Como Biquipedia ye encara un prochecto en creiximiento, as nuestras pachinas d'aduya talment no seigan encara completas, y per ixo te recomendamos que si dimpués de leyer-las encara tiens garra dandalo consultes as pachinas d'aduya d'a Wikipedia en espanyol, en anglés, etc. que trobarás prou más completas.

Ta completar a presentación, te consellamos de fer una gollada per as recomendacions a seguir: (os regles de neutralidat, l'admesibilidat d'os articlos, o Copyright...) y tamién per os Portals, a on que de seguro i trobarás bell tema que t'interese.

Ta sinyar os tuyos mensaches (nomás en as pachinas de descusión) puetz picar ~~~ ; con una quatrena tilde, amés d'a tuya sinyada se i anyadirán a calendata y a hora (~~~~). Para cuenta que no s'han de sinyar os articlos enciclopedicos!. Ye posible de mirar a lista d'os suyos autors en o historial.

Si quiers, tamién puetz editar a decir-nos tuya pachina presonal a on puetz charrar de qui yes y quals son os tuyos temas d'interés. Si yes arribau dende bell altra Wikipedia, no t'oblides de meter-ie tamién os vinclos enta as tuyas altras pachinas presonals.

Ta fer más fácil a comunicación interlingüistica entre os usuarios, puetz indicar quals son as luengas que conoixes -y dica qué nivel- encluyendo en a tuya pachina personal qualsiquiera d'as plantillas que trobarás en Wikipedia:Babel.

Y sobre as custions a tratar, consulta a os usuarios mira-te "cómo planteyar un tema". No t'oblides tampoco que existe una lista d'articlos importants que encara s'han de fer u amillorar, a on trobarás un buen cabo ta estirar-ne si encara no sabeses per a on prencipiar. Ta dentrar en a vida d'a comunidat puetz fer una gollada a las noticias u fer una pasada en A Tabierna.

Ya que te seigan buens os tiempos entre nusaltros!

Lecinyena editar

Leciñena en aragonés (actual y meyeval) s'escribe con "ny": "Lecinyena". En ista wikipedia s'han d'escribir aquells toponimos que son decumentaus en aragonés con as normas gráficas propias d'iste idioma. Salut! --Willtron (?)   15:14 21 mar 2010 (UTC)Responder

Perdona pero yo cuando entro a mi pueblo leo Leciñena. Tu grafía no es oficial o es que algún patrimonial escribe así? No maño no.. Preguntale a los de mi pueblo si les gustaría ver su nombre escrito con ny a ver que te dicen. además que sepas que me he leido todas las grafías y muchos libros sobre la lengua aragonesa y la ny es sólo una de las alternativas que por supuesto se ha escogido por lo que se ha escogido. Por qué no usar la nn? o la in o la ni o la gn o la ng o la ñ? respondeme por favor
Sí manyo sí!... ye que a nusatros lo que les cuaque u no a os de o tuyo lugar rai! :-D ...ye que en aragonés en a grafía oficial d'ista Biquipedia s'escribe asinas y prou! XD... ye como si me dices agora... a os de Londres no les cuaca que metan en o tetulo de l'articlo Londres... ye London...de toda la vida!!! Quan dentro a ixa ciudat pone clarament "London"!!! Y quan dentro a A Meca tamién diz مكة المكرمة . Sí...peeero en aragonés ye Londres y A Meca igual que ye Lecinyena (si existe o nombre en aragonés nusatros siempre lo metemos en aragonés)... ta escribir en:London existe atra wikipedia y ta escribir es:Leciñena un atra. As razons de porque pillar a ny ta o soniu /ɲ/ en aragonés ye tan simpla como que "ñ" ye un grafema que s'ha emplegau nomás 25 años por influyencia d'o castellán, mientres que "ny" ye a forma más tipica y orichinal de l'aragonés (nomás cal fer una gollada por eixemplo a la Cronica de Sant Chuan d'a Penya ta trobar a graía "ny" un camatón de vegadas, mientres que "nn, ng..." se troban quatre vegadas...existe a falsa creyencia de que ixe grafema ye propio d'o catalán...falso! ye tan propio u más de l'aragonés encara que dimpués s'haiga emplegau atro forano y totalment acheno como ye a "ñ")... o eixemplo ta Lecinyena lo puetz trobar en cualsiquiera d'istas referencias si te leyes l'apartau de toponimia de l'articlo, ta que pares cuenta de que no ye una forma actual ni inventada por nusatros, sino que ye una forma muitismo más antiga que la castellana "Leciñena" --Willtron (?)   15:41 21 mar 2010 (UTC)Responder
Tiens un bloqueyo de 3 meses por as tuyas trazas de comportar-te, fendo vandalismo en iste prochecto. --Manuel Trujillo Berges 16:34 21 mar 2010 (UTC)Responder

A suya cuenta se renombrará editar

18:19 17 mar 2015 (UTC)

Renombrada editar

22:17 16 abr 2015 (UTC)