Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Alwin Kuhn
Información personal
Calendata de naixencia 13 de chinero de 1902
Puesto de naixencia Berlín (Imperio Alemán, hue Alemanya)
Calendata de muerte 30 de chunio de 1968
Puesto de muerte Innsbruck (Austria)
Ocupación Filologo y lingüista
Obras Der hocharagonesische Dialekt

Alwin Kuhn, naixito de Berlín (Imperio Alemán, hue Alemanya) o 13 de chinero de 1902 y muerto en Innsbruck (Austria) o 30 de chunio de 1968, estió un destacato filologo y lingüista alemán adedicato a l'estudeo d'as luengas romances y que gosa estar conoixito en Aragón por a suya relación con l'idioma aragonés en estar l'autor de Der hocharagonesische Dialekt, publicata en 1935 dimpués d'os suyos treballos de campo por l'Alto Aragón.

Dimpués de graduar-se en Chemnitz y de treballar dende 1921 dica 1926, Kuhn estudeó dende 1927 dica 1931 Filolochía Romanica y Filolochía Anglesa en as universidaz de Tübingen (con Gerhard Rohlfs), Bonn (con Wilhelm Meyer-Luebke) y Leipzig (con Walther von Wartburg y Frings Theodor). En 1931 se doctoró en a Universidat de Wartburg con a suya tesi Die französische Handelssprache im 17. Jahrhundert ("O francés comercial mientres o sieglo XVII", publicato en Leipzig en 1931) y fació a suya habilitación en 1935, tamién en Leipzig, con a obra Der hocharagonesische Dialekt. Estió succesivament profesor en l'Albert-Ludwigs-Universität Freiburg, a Universidat de Marburgo y a Universidat d'Innsbruck, ciudat a on morió.

Obras editar