The Meg

cinta de 2018 dirichita por Jon Turteltaub
The Meg
Títol The Meg
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Jon Turteltaub
Dirección artistica Robert Bavin
Jill Cormack
Andy McLaren
Kim Sinclair
Sam Storey
Ken Turner
Producción Lorenzo di Bonaventura
Belle Avery
Colin Wilson
Disenyo de producción Grant Major
Guión adaptau Dean Georgaris
Jon Hoeber
Erich Hoeber
Basau en Meg: A Novel of Deep Terror, novela de Steve Alten de 1997
Musica Harry Gregson-Williams
Fotografía Tom Stern
Montache Steven Kemper
Kelly Matsumoto
Escenografía Amber Richards
Vestuario Amanda Neale
Actors Jason Statham
Li Bingbing
Rainn Wilson
Cliff Curtis
Winston Chao
Sophia Cai
Ruby Rose
Page Kennedy
Robert Taylor
Ólafur Darri Ólafsson
Jessica McNamee
Masi Oka
Color Technicolor
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
China
Anyo 2018
Chenero(s) Cine d'acción
Cine de ciencia-ficción
Cine de terror
Durada 113 min.
Idioma(s) Anglés
Chinés mandarín
Tailandés
Chaponés
Companyías
Productora(s) Gravity Pictures
Di Bonaventura Pictures
Apelles Entertainment
Maeday Productions
Flagship Entertainment Group
Distribución Warner Bros. Pictures
Presupuesto 130 millons de dólars
Recauto 530,2 millons de dólars
Succesión de cintas
Succedita por Meg 2: The Trench (2023, Ben Wheatley)
Informacions en bases de datos especializadas:

The Meg (títol orichinal en anglés, en aragonés O Meg, enguerada en Aragón con o títol de Megalodón) ye una cinta de l'anyo 2018 de cine d'acción de ciencia ficción y terror coproducida entre lo cine chinés y lo cine estausunidense dirichida por Jon Turteltaub seguntes un guión adaptau por Dean Georgaris, Jon Hoeber y Erich Hoeber (basau en a novela Meg: A Novel of Deep Terror, publicada por Steve Alten en 1997), con una banda sonora orichinal de Harry Gregson-Williams, una dirección de fotografía de Tom Stern, una producción cinematografica de Lorenzo di Bonaventura, Belle Avery y Colin Wilson ta las productoras Gravity Pictures, Di Bonaventura Pictures, Apelles Entertainment, Maeday Productions y Flagship Entertainment Group y un elenco que se composa en os suyos papels pricipals por os actors Jason Statham, Li Bingbing, Rainn Wilson, Cliff Curtis, Winston Chao, Sophia Cai, Ruby Rose, Page Kennedy, Robert Taylor, Ólafur Darri Ólafsson, Jessica McNamee y Masi Oka.

Jonas Taylor ye un submarinista certificau como "Rescue Diver" que yera prebando de rescatar a la tripulación d'un submarín nucleyar cuan una criatura de gran tamanyo que no podió identificar atacó lo submarín, y dos miembros de l'equipo de rescate quedan atrapaus en l'interior d'o submarín y Jonas podió veyer que si intentaba salvar-los morirían él y amás as atras personas que heba salvau d'o submarín. Tanimientres, l'atro supervivient de l'equipo explica que Jonas heba tomau una mala decisión como consecuencia d'una psicosi provocada por a presión d'a situación. Anyos dimpués, una investigación cientifica en a Fuesa d'as Marianas en l'oceano Pacifico descubre que la fuesa ye encara mas funda d'o que se pensaba, pero que ixa parte mas funda se troba deseparada d'a mar por una termoclina de sulfuro d'hidrocheno. Cuan un chicot submarín d'exploración trescruza la termoclina l'ataca bel animal desconoixiu de gran tamanyo y lo vehicloqueda inmobilizau. Ta intentar salvar-los recurren una atra vegada a Jonas, qui los saca de baixo d'a termoclina. Pero lo que encara no saben ye que las suyas actividaz han provocau un cambio temporal en a termoclina que ha permitiu que la trescruce l'animal que els heba atacau y que resulta estar un megalodon de 25 metros, encara que se consideraba que ixa especie s'heba extinguiu fa cuasi que 4 millons d'anyos.

A cinta s'ambienta en un futuro indeterminau d'a suya epoca actual (2018) en Hainan y Xangai en China, en Tailandia, en Tokio en Chapón y en l'oceano Pacifico, y las suyas escenas se filmoron en Auckland (provincia d'Auckland, Nueza Zelanda)[1] y en Hainan en China. The Meg ha recibiu bels premios y nominacions pero garra d'éls no fa parte d'os premios mas conoixius.

Elenco[2] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar