Tarzan and the Lost Safari

cinta de 1957 dirichita por H. Bruce Humberstone
Tarzan and the Lost Safari
Títol Tarzan and the Lost Safari
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Bruce Humberstone
Aduyant de dirección Fred Slark
Dirección artistica Geoffrey Drake
Producción John Croydon
Sol Lesser
Disenyo de producción Paul Sheriff
Guión orichinal Montgomery Pittman
Lillie Hayward
Basau en personaches creyaus por Edgar Rice Burroughs
Musica Clifton Parker
Fotografía C. M. Pennington-Richards
Montache Bill Lewthwaite
Maquillache Bob Clark
Peluquería A.G. Scott
Efectos especials George Blackwell
Tom Howard
Judy Jordan
Actors Gordon Scott
Robert Beatty
Yolande Donlan
Betta St. John
Wilfrid Hyde-White
George Coulouris
Peter Arne
Orlando Martins
Color Eastmancolor
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1957
Debantadera 12 d'abril de 1957 Nueva York (Nueva York, Estaus Unius)[1]
Chenero(s) Cine d'aventuras
Durada 86 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Solar Films Productions
Distribución Metro-Goldwyn-Mayer
Estudio(s) Elstree Studios
Informacions en bases de datos especializadas:

Tarzan and the Lost Safari (títol orichinal en anglés, en aragonés Tarzán y lo safari perdiu, enguerada en Aragón con o suyo títol traduciu enta lo castellano como Tarzán y el safari perdido) ye una cinta de cine d'aventuras de cine estausunidense de l'anyo 1957 dirichida por Bruce Humberstone seguntes un guión orichinal de Montgomery Pittman y Lillie Hayward (encara que basau eb os personaches creyaus por Edgar Rice Burroughs), con una banda sonora orichinal de Clifton Parker, una dirección de fotografía de C. M. Pennington-Richards, una producción cinematografica de John Croydon y Sol Lesser ta la productora cinematografica Solar Films Productions y un elenco formau por os actors Gordon Scott, Robert Beatty, Yolande Donlan, Betta St. John, Wilfrid Hyde-White, George Coulouris, Peter Arne y Orlando Martins, en os suyos papels principals.

A cinta, que fa parte d'a serie de cintas protagonizadas por Tarzán (estando la 19ena cinta de Tarzán y la primera en color, en Eastmancolor) conta cómo un avión s'espatarna en 1956 en a colonia de l'Africa Oriental Britanica (l'actual Kenya) y Tarzán los troba, comprometendo-se a levarlos de tornada en bel lugar civilizau en trescruzando la chungla. Tanimientres, Ogonooro , lo chefe d'os guerreros d'a ciudat ficticia d'Opar, secuestra a una d'as viacheras, Diana Penrod, potque deseyan ufrir en sacrificio a tot o grupo a lo suyo dios, un leyón. Tusker Hawkins, un cazador, colabora con Tarzán ta rescatar a Diana y bien luego manifiesta sentir-se atrayiu por ella, pero Diana lo refusa. D'atra man, Tusker ye secretament aliau d'os guerrers oparians y lo suyo obchectivo ye de vender o grupo ta recibir a cambio una gran fortuna en vori d'elefants. Sindembargo, Tarzán prencipia a sospeitar d'él.

Tarzan and the Lost Safari s'ambienta en l'anyo 1956 en l'antiga Africa Oriental Britanica (actualment Kenya) y las suyas escenas se filmoron en os Elstree Studios en Hertfordshire (Anglaterra), en o rancho Iverson en Los Angeles (California, Estaus Unius) y en os países africans d'a Republica Democratica d'o Congo, Kenya, Tanzania, Uganda y Zambia.[2]

Elenco[3] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar