Abrir menú principal

Miralbueno ye un districto de la ciudat de Zaragoza. Dica 2006 feba parti de lo districto Oliver-Val de Fierro.

Miralbueno
Districto urbán de Zaragoza
Escultura A los vientos.jpg
Escultura A os vientos
Entidat
 • País
 • Ciudat
Districto urbán
Flag of Aragon.svg Aragón
Bandera de Zaragoza.svg Zaragoza
Subdivisions Miralbueno
Superficie
 • Total
Posición 5 de 15
8,22 km²
Población
 • Total
Posición 15 de 15
9.828[1] hab. (2018)
Codigo postal 50.011
Nº districto 10
Zaragoza Mapa Junta Miralbueno.svg

En Miralbueno bi ha procesos de karstificación por disolución de chesos, con subsidencia de suelos y formación de dolinas por lo menos dende que comenzoron a regar con la Canal Imperial d'Aragón.

ToponimiaEditar

 
Mapa d'o districto

Lo toponimo Miralbueno significa en aragonés "puesto dende a on se veyen bien las tierras fertils (buenas)", literalment "(puesto que) mira lo bueno". Bi ha una partita con lo mesmo nombre en Graus.

En lo sieglo XIV yera un termin de Zaragoza a on yeran los fosars de los chudeus y de los moros, cerca d'una basa dita la Fueya d'el Cit[2]. Una serie de textos en aragonés medieval en parlan:

un campo sitiado en Miralbueno, termino de Çaragoça, que affruenta con el tapiado de nosotros el qual el trehudero a Sant Johan del Spital et con fosar de los moros et con fosar de los judios et con carrera publica et con una basa ques dize la Fueya del Çit[2] (30 de noviembre de 1402).
, a saber yes, un campo sitiado en el mont, en el termino clamado de Miralbueno, del qual campo es la meytat de nos, ditos marit et muller[2] (6 d'aviento de 1402).

ReferenciasEditar

  1. (es) Cifras de Zaragoza 2018
  2. 2,0 2,1 2,2 (es) Asunción Blasco Martínez: La judería de Zaragoza en el S XIV. Institución Fernando el Católico, 1989. p 176, p 246

Se veiga tamiénEditar

ReferenciasEditar