Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

Lirio u, mas localment, lidio (d'o latín <LILIU(M)) ye un nombre popular que designa a un conchunto de diversas especies de plantas bulbosas con flors coloridas. A mayoría pertenecen a l'antiga familia Liliaceae, que a Botanica ha descomposau en diferents familias en os zaguers anyos.

Bardizo de lirios d'o chenero Iris (especie: Iris germanica), muit comuns en Europa. Iris germanica ye una especie relacionada en particular con os cimenterios, a on que enantes se'n plantaba.

As plantas que reciben o nombre vulgar de lirios pertenecen a especies, cheneros y familias diferents dende a perspectiva botanica, por a cual cosa o nombre popular no puede identificar-se con garra taxón botanico concreto.

En Aragón, a especie Iris germanica, una iridácia resistent con flors moradas en primavera que se plantaba con frecuencia en os cimenterios, ye una d'as mas tipicas que reciben o nombre de lirio.

Se veiga tamién editar