El Morrón (sierra de Bordón)
El Morrón | |
Envista de lo cabo este de la sierra de Bordón con El Morrón y lo Soldau Romano. | |
Situación | ![]() |
Latitut | |
Lonchitut | |
Vértiz cheodesico | 51952 |
Cordelera | Sistema Iberico |
Sierra | Sierra de Bordón |
Macizo | {{{macizo}}} |
Altaria | 1.020 m |
Primera puyada | |
Ruta mas fácil | |
El Morrón ye un pueyo de 1.020 metros d'altaria situau en a muga entre os termins municipals de Castellot y Bordón (Teruel).
En a suya cima bi ha un vértiz cheodesico. Baixo la cima bi ha un cinglo que despartiu d'un curioso pinaclo de piedra d'arena conoixiu como lo "Soldau Romano".[1]
ReferenciasEditar
- ↑ (es) Eduardo Viñuales Cobos (coordinador): Red natural de Aragón. nº 3, Maestrazgo Prames, 2006. p 148.
BibliografíaEditar
- (es) Instituto Geológico y Minero de España: Mapa Geológico de España E 1:50.000. Aguaviva. Servicio de publicaciones de Ministerio de Industria y Energía, 1979.
- (es) José Luís Simón, Luis Mampel y Diego Mallén: Lugares de interés geológico y paleontológico del Maestrazgo. Centro de Estudios del Maestrazgo Turolense. 2011.