War Drums

cinta de 1957 dirichita por Reginald Le Borg
War Drums
Títol War Drums
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Reginald Le Borg
Aduyant de dirección Paul Wurtzel
Producción Howard W. Koch
Disenyo de producción Jack T. Collis
Guión orichinal Gerald Drayson Adams
Musica Les Baxter
Soniu Charles Cooper
Joe Edmondson
Fotografía William Margulies
Montache John A. Bushelman
Escenografía Clarence Steensen
Maquillache Ted Coodley
Peluquería Mary Westmoreland
Actors Lex Barker
Joan Taylor
Ben Johnson
Larry Chance
Richard H. Cutting
John Pickard
James Parnell
John Colicos
Tom Monroe
Jil Jarmyn
Jeanne Carmen
Color Color by DeLuxe
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1957
Debantadera 21 de marzo de 1957 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine de western
Durada 75 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Schenck-Koch Productions
Bel-Air Productions
Distribución United Artists
Informacions en bases de datos especializadas:

War Drums (títol orichinal en anglés, en aragonés Tambors de guerra, enguerada en Aragón con o títol en castellano de Tambores de combate, en aragonés Tambors de combat) ye una cinta de cine de western de cine estausunidense de l'anyo 1957 dirichida por Reginald Le Borg seguntes un guión orichinal de Gerald Drayson Adams, con una banda sonora orichinal de Les Baxter, una dirección de fotografía de William Margulies, una producción cinematografica de Howard W. Koch ta las productoras Schenck-Koch Productions y Bel-Air Productions y un elenco formau por, entre d'atros, os actors Lex Barker, Joan Taylor, Ben Johnson, Larry Chance, Richard H. Cutting, John Pickard, James Parnell, John Colicos, Tom Monroe, Jil Jarmyn y Jeanne Carmen.

Un grupo d'apaches lideraus por Mangas Coloradas recupera uns caballos que lis heban robau uns mexicans, matando-los a to, pero fendo presonera a una muller mexicana, Riva. Quereban vender-la a los blanco, pero finalment Mangas coloradas refusa la oferta que li fa lo suyo amigo Luke Fargo, y finalment se casa con ella. Luke Fargo consigue un alcuerdo con Mangas Coloradas ta un tractau de paz entre apaches y estausunidenses, pero un grupo de miners estausunidenses en busca d'oro maltractan a los apaches, incluyiu Mangas, y los apaches contraatacan matando a una part d'o grupo. Luke preba d'evitar a guerra, pero por un malentendiu os apaches disparan contra lo represnetant d'o Gubierno estausunidense y la guerra contina. En esclatar a Guerra Civil d'os Estaus Unius, Luke s'alista en l'exercito estausunidense y la suya misiñon ye chustament de fer a paz con os apaches.

A cinta s'ambienta en os anyos 1860 en bel lugar d'o Far West (fácil que en Nuevo Mexico) mientres as guerras apaches y la Guerra Civil d'os Estaus Unius y las suya escenas se filmoron en bellas localidaz d'Arizona y Utah en os Estaus Unius.[2]

Elenco[3] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar