Val d'Ebro

(Reendrezau dende Val de l'Ebro)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

La Val d'Ebro son amplos terrenos de lo nord-este de la peninsula Iberica que son situaus en la cuenca hidrografica d'Ebro, sobre tot en lo sector central suyo, mas plano y mas fondo.

La Val d'Ebro.

Lo termin ye cerca de lo termin Depresión d'Ebro, pero parando cuenta a criterios cheolochicos y cheomorfolochicos no correspone de tot a ixo, pus cuan se parla de Val d'Ebro tamién s'incluyen terrenos con montanyas baixas de lo Sistema Iberico y Cordeleras Costeras Catalanas, que forman una unidat natural diferent a la Depresión d'Ebro.

En localidaz chunto a Ebro bi ha habiu historicament formacions de microtoponimos con la mesma denominación pa dicir a partidas de lo suyo termin en las marguins d'este río.

sitas en la villa d·Escatron, que affrontan con casas de Joan Lopez y con el espital de la dita billa, y con bias publicas de dos partes. Jtem, con esto ensemble, vnn guerto e tiera sitos a la Val de Hebro, regadio e termjno de la dita villa d·Escatron, que afronta con rjo de Hebro y con tiera de Braen Alfaquj y con carera publica. Jtem, con esto ensemble, vnn quadron e tiera sita dius el molino farjnero, regadio e termjno de la dita villa d·Escatron, que afronta con rjo de Hebro.[1]

Referencias editar

  1. (es) Amparo París Marqués: El protocolo de Joan Morales: actuación de los notarios en Samper de Calanda hasta el siglo XVI. Institución Fernando el Católico, 2016, p 320.

Se veiga tamién editar