Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

La Val d'Ebro son amplos terrenos de lo nord-este de la peninsula Iberica que son situaus en la cuenca hidrografica d'Ebro, sobre tot en lo sector central suyo, mas plano y mas fondo.

La Val d'Ebro.

Lo termin ye cerca de lo termin Depresión d'Ebro, pero parando cuenta a criterios cheolochicos y cheomorfolochicos no correspone de tot a ixo, pus cuan se parla de Val d'Ebro tamién s'incluyen terrenos con montanyas baixas de lo Sistema Iberico y Cordeleras Costeras Catalanas, que forman una unidat natural diferent a la Depresión d'Ebro.

En localidaz chunto a Ebro bi ha habiu historicament formacions de microtoponimos con la mesma denominación pa dicir a partidas de lo suyo termin en las marguins d'este río.

sitas en la villa d·Escatron, que affrontan con casas de Joan Lopez y con el espital de la dita billa, y con bias publicas de dos partes. Jtem, con esto ensemble, vnn guerto e tiera sitos a la Val de Hebro, regadio e termjno de la dita villa d·Escatron, que afronta con rjo de Hebro y con tiera de Braen Alfaquj y con carera publica. Jtem, con esto ensemble, vnn quadron e tiera sita dius el molino farjnero, regadio e termjno de la dita villa d·Escatron, que afronta con rjo de Hebro.[1]

Referencias editar

  1. (es) Amparo París Marqués: El protocolo de Joan Morales: actuación de los notarios en Samper de Calanda hasta el siglo XVI. Institución Fernando el Católico, 2016, p 320.

Se veiga tamién editar