The Siege

cinta de 1998 dirichita por Edward Zwick
Iste articlo ye sobre una cinta estausunidense de cine d'acción de l'anyo 1998; ta atros usos, se veiga The Siege (desambigación).
The Siege
Títol The Siege
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Edward Zwick
Producción Lynda Obst
Edward Zwick
Guión adaptau Lawrence Wright
Menno Meyjes
Edward Zwick
Basau en una historia de Lawrence Wright
Musica Graeme Revell
Fotografía Roger Deakins
Montache Steven Rosenblum
Escenografía Lilly Kilvert
Vestuario Ann Roth
Maquillache Kathryn Bihr
Efectos especials Paul J. Lombardi
Actors Denzel Washington
Annette Bening
Bruce Willis
Tony Shalhoub
Sami Bouajila
David Proval
Aasif Mandvi
Amro Salama
Mark Valley
Lance Reddick
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1998
Debantadera 6 de noviembre de 1998 Estaus Unius
Chenero(s) Cine d'acción
Cine d'intriga
Durada 116 min.
Idioma(s) Anglés
Arabe
Companyías
Productora(s) Twin River Productions
Distribución 20th Century Fox
Presupuesto 70 millons de dólars
Recauto 116,7 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

The Siege (títol orichinal en anglés, en aragonés O setio, enguerada en Aragón con o títol en castellano de Estado de sitio, en aragonés Estau de setio) ye una cinta d'acción y d'intriga d'o cine estausunidense de l'anyo 1998 dirichida por Edward Zwick seguntes un guión adaptau por Lawrence Wright, Menno Meyjes y Edward Zwick basau en una historia de Lawrence Wright, con una dirección de fotografía de Roger Deakins, una Banda Sonora Orichinal de Graeme Revell y una producción cinematografica de Lynda Obst y Edward Zwick ta la productora cinematografica Twin River Productions. L'elenco d'a cinta te formau, en os suyos papels principals, por os actors Denzel Washington, Annette Bening, Bruce Willis, Tony Shalhoub, David Proval, Aasif Mandvi, Amro Salama, Sami Bouajila, Mark Valley y Lance Reddick.

The Siege conta cómo lo Federal Bureau of Investigation, en investigar un atentau terrorista en a ciudat de Nueva York, descubre una trama terrorista d'un chicot grupo d'arabes que d'antes mas heban recibiu aduya y diners ta lo suyo funcionamiento d'os propios Estaus Unius encara que dimpués los albandonoron. Cuan o FBI ye investigando, lo Gubierno estausunidense decreta la lei marcial y la ciudat queda baixo lo control de l'exercito estausunidense. S'ambienta asinas en a ciudat de Nueva York en o mesmo tiempo d'a cinta, 1998, y se rodó en l'estau de California y en a ciudat de Nueva York. En a 19ena edición d'os Golden Raspberry l'actor Bruce Willis recibió lo Golden Raspberry a lo Pior Actor. La cinta no recibió criticas positivas ni tenió exito de taquilla dica los atentaus de l'11 de setiembre de 2001, cuan se la consideró como una cinta premonitoria d'os feitos y augmentoron las vendas en video.

Elenco[1] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar