The Bounty (cinta de 1984)

cinta de 1984 dirichita por Roger Donaldson
Iste articlo ye sobre una cinta de cine de drama epico historico britanica de 1984; ta atros usos, se veiga The Bounty y The Bounty (cinta).
The Bounty
Títol The Bounty
Póster d'a cinta, obra de Brian Bysouth.
Póster d'a cinta, obra de Brian Bysouth.
Ficha tecnica
Dirección Roger Donaldson
Dirección artistica Tony Reading
Producción Bernard Williams
Dino De Laurentiis
Disenyo de producción John Graysmark
Guión adaptau Robert Bolt
Basau en Captain Bligh and Mr. Christian, ensayo de Richard Hough
Musica Vangelis
Fotografía Arthur Ibbetson
Montache Tony Lawson
Escenografía Louise Carrigan
Robert Cartwright
Vestuario John Bloomfield
Maquillache Paul Engelen
Peluquería Betty Glasow
Francia Smeets
Actors Mel Gibson
Anthony Hopkins
Laurence Olivier
Edward Fox
Daniel Day-Lewis
Bernard Hill
Philip Davis
Liam Neeson
Wi Kuki Kaa
Tevaite Vernette
Philip Martin Brown
Simon Chandler
Malcolm Terris
John Sessions
Andrew Wilde
Neil Morrissey
Richard Graham
Dexter Fletcher
Pete Lee-Wilson
Jon Gadsby
Barry Dransfield
Color Technicolor
Datos y cifras
País(es) Reino Uniu
Estaus Unius
Nueva Zelanda
Anyo 1984
Debantadera 4 de mayo de 1984 Estaus Unius[1]
5 d'octubre de 1984 Reino Uniu[1]
Chenero(s) Cine de drama
Cine epico
Cine historico
Cine d'aventuras
Durada 132 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Dino De Laurentiis Corporation
Bounty Productions Ltd.
Distribución Thorn EMI Screen Entertainment
Presupuesto 20-25 millons de dólars
Recauto 18,3 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

The Bounty (títol orichinal en anglés, en aragonés A Bounty, enguerada en Aragón con o títol de Motín a bordo) ye una cinta de l'anyo 1984 de cine de drama epico historico d'aventuras coproducida por o cine britanico, lo cine estausunidense y lo cine neozelandés dirichida por Roger Donaldson seguntes un guión adaptau por Robert Bolt (basau en l'ensayo Captain Bligh and Mr. Christian de Richard Hough), con una dirección de fotografía d'Arthur Ibbetson, una banda sonora orichinal de Vangelis, una Producción cinematografica de Bernard Williams y Dino De Laurentiis ta las productoras Dino De Laurentiis Corporation y Bounty Productions Ltd. y con un elenco formau por os actors Mel Gibson, Anthony Hopkins, Laurence Olivier, Edward Fox, Daniel Day-Lewis, Bernard Hill, Philip Davis, Liam Neeson, Wi Kuki Kaa, Tevaite Vernette, Philip Martin Brown, Simon Chandler, Malcolm Terris, John Sessions, Andrew Wilde, Neil Morrissey, Richard Graham, Dexter Fletcher, Pete Lee-Wilson, Jon Gadsby y Barry Dransfield.

A cinta conta con prou fidelidat o motín d'a Bounty, amostrando cómo la conducta d'o capitán William Bligh con os suyos subordinaus los leva a fer un motín contra lo suyo mando. A cinta prencipia con o chudicio en una cort marcial en Portsmouth contra Blight con posterioridat a los feitos y sigue las explicacions que fa lo capitán en o suyo chudicio en narrando los escaicimientos dende que lo suyo barco s'amanaba en Tahiti con l'obchectivo de cargar plantas de l'árbol d'o pan ta portiar-las enta las posesions de l'Imperio britanico en a mar Caribe. Encara que en primeras Blith confiaba en o suyo segundo a lo mando, Fletcher Christian, poquet a poquet a conducta d'o capitán enta Christian engreixó la relación entre éls dica que con a estada en Tahití l'enfrontinamiento s'enampló, plegando a que Christian dirichise lo motín bien luego de prencipiar o viache de tornada.

A cinta s'ambienta en 1787 y 1788 en l'oceano Pacifico, en Tahit (actualment en a Polinesia Francesa) y en Portsmouth en o Reino Uniu y las suyas escenas se filmoron en Tahiti y atras localizacions en a Polinesia Francesa y en localizacions en Nueva Zelanda, amás d'en Londres y bels puestos en o Gran Londres y Wiltshire en o Reino Uniu.[2]

Elenco[3] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar