Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Tarhonya
Orichen cheografico
Cocina: Gastronomía hongara
Orichen: Hongría
Se mincha en: Centroeuropa.
Categoría: Pasta
Elaboración
Ingredients: Farina de trigo, uevo y una mica d'augua

Os tarhonya (en hongaro tallarins; palabra de origen turco) son un tipo de pasta tradicional d'a cocina d'Hongría. Feitos con farina de trigo, uevo y una mica d'augua, se fan ixucar antis de pasar-la por un rallador de foratos gordos ta obtener unas perlas de grandaria un poco mas chicota que un garbanzo.

Usos editar

 
Elaboración de tarhonya

En Polonia se gosan mezclar con leit y redetiu, en Hongría se gosan servir en sopas o como guarnición de platos de carne. A vegatas para reforzar o sabor se fa freyir a pasta en aceite vechetal, adhibindo tocín y pimentón, a pasta seca se gosa cocer en salmuerra. Encara que hue en día se fa de forma artesanal en bella zona d'Hongría, bi ha a-saber-las interpresas que comercializan ya l'alimento parato ta minchar.

Vinclos externos editar

Se veiga tamién editar