Mr. & Mrs. Smith (cinta de 1941)

cinta de 1941 dirichita por Alfred Hitchcock
Iste articlo ye sobre una cinta de comedia estausunidense de 1941; ta atros usos, se veiga Mr. & Mrs. Smith y Mr. & Mrs. Smith.
Mr. & Mrs. Smith
Títol Mr. & Mrs. Smith
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Alfred Hitchcock
Aduyant de dirección Dewey Starkey
Dirección artistica Van Nest Polglase
Albert S. D'Agostino
Producción Harry E. Edington
Guión orichinal Norman Krasna
Musica Edward Ward
Fotografía Harry Stradling Sr.
Montache William Hamilton
Escenografía Darrell Silvera
Vestuario Irene Maud Lentz
Maquillache Mel Berns
Efectos especials Vernon L. Walker
Actors Carole Lombard
Robert Montgomery
Gene Raymond
Jack Carson
Philip Merivale
Lucile Watson
William Tracy
Charles Halton
Esther Dale
Emma Dunn
Betty Compson
Patricia Farr
William Edmunds
Adele Pearce
Emory Parnell
Color Cine en blanco y negro
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1941
Debantadera 31 de chinero de 1941 Indianapolis (Indiana, Estaus Unius)[1]
Chenero(s) Cine de comedia
Durada 94 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) RKO Radio Pictures
Distribución RKO Radio Pictures
Estudio(s) RKO Studios
Presupuesto 743.000 dólars
Recauto 1,4 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

Mr. & Mrs. Smith (títol orichinal en anglés, en aragonés Sr. y Sra. Smith, enguerada en Aragón con o títol en castellano de Matrimonio original, en aragonés Matrimonio orichinal) ye una cinta de cine de comedia (una comedia screwball) de cine estausunidense de l'anyo 1941 dirichida por Alfred Hitchcock seguntes un guión orichinal de Norman Krasna, con una banda sonora orichinal d'Edward Ward, una dirección de fotografía de Harry Stradling Sr., una producción cinematografica de Harry E. Edington ta la productora cinematografica RKO Radio Pictures, y un elenco formau en os suyos papels principals por Carole Lombard, Robert Montgomery, Gene Raymond, Jack Carson, Philip Merivale, Lucile Watson, William Tracy, Charles Halton, Esther Dale, Emma Dunn, Betty Compson, Patricia Farr, William Edmunds, Adele Pearce y Emory Parnell, entre d'atros actors.

David Smith y Ann Smith son un matrimonio que vive en a ciudat de Nueva York, casaus dende fa tres anyadas, y que tienen una buena relación entre éls, encara que con bella discusión que de vegadas tarda días en solventar-se. Bel día Ann li pregunta a su mariu si tornaría a casar-se con ella si estase agora cuan ha de fer-lo y David li respon que encara que ye bien enamorau d'ella, no lo faróa porque ha perdiu a suya libertat. Ixe mesmo día en o treballo David recibe a un funcionario que li anuncia que por un problema tecnico legal o suyo matrimonio no ye valido y que lis cal tornar a casar-se. David no li explica ixo a su muller pero ista en tien conoixencia porque casualment se troba con ixe funcionario que resulta estar un antigo amigo suyo. Ann acusa a su mariu de no querer casar-se con ella y lo fa fuera de casa. Y bien luego prencipia a quedar con Jeff Custer, o socio de David y finalment Jeff li demana a Anne de casar-se. David decide recuperar a su muller.

Mr. & Mrs. Smith s'ambienta en a ciudat de Nueva York en a suya epoca actual (1941) y las suyas escenas se filmoron en os RKO Studios en Los Angeles en California.[2]

Elenco[3] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar