Marco Salvio Otón

Translate icon.svg Iste articlo ye escrito con as normas graficas EFA. Si quiers, puez aduyar cambiando a la grafía oficial de Biquipedia y sacando dimpués ista plantilla.
Otón
Emperador de l'Imperio Romano
OthoDen.jpg
Moneda con a efichie de l'emperador Otón.

15 de chinero de 6916 d'abril de 69
Predecesor Sulpicio Galba
Succesor Vitelio

15 de chinero de 6916 d'abril de 69
Predecesor Sulpicio Galba (Cónsul junior)
Tito Vinio (Cónsul senior)
Succesor Verginio Rufo (Cónsul junior)
Lucio Vopisco (Cónsul senior)

Nombre real Marco Salvio Otón
Naixencia 28 d'abril de 32
SPQRomani.svg Ferentium (Imperio Romano, hue provincia de Frosinone, en Italia)
Muerte 16 d'abril de 69
SPQRomani.svg Roma (Imperio Romano)
Consort Popea Sabina (????-58)
Pai Lucius Salvius Otho
Mai Terentia Albia

Otón (Marco Salvio Otón, Imperator Marcus Otho Caesar Augustus en latín), naixito de Ferentium (Imperio Romano, hue provincia de Frosinone, en Italia) o 28 d'abril de 32 y muerto en Roma (Imperio Romano) o 16 d'abril de 69, estió un emperador de l'Imperio Romano dende o 15 de chinero de 69 dica la suya propia muerte por suicidio, en a dita Anyada d'os quatre emperadors.

En a "Crónica d'Espanyña" de García de Eugui lo nombran como Otreo y li dedican o capítol "del Imperio de Otreo":

Et Otreo que queria aver el imperio imbio a Roma grant conpayna de caballeros por matar a Galba que andaba porel mercado, et los de Galba fuyeron, & mataron lo ally en el ayño que andaba la era en cix
Luego que Galba fue muerto, alçaron se a manera de robo con el Imperio Otreo en Roma; Vitelio en Germania...

Vinclos externosEditar


Predecesor:
Galba
Emperador de Roma
69-69
Succesor:
Vitelio