Manuel Jalón Corominas

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Manuel Jalón Corominas
Foto de Manuel Jalón en a casa suya.
Foto de Manuel Jalón en a casa suya.
Información personal
Calendata de naixencia 31 de chinero de 1925
Puesto de naixencia Logronyo (La Rioja)
Calendata de muerte 16 d'aviento de 2011
Puesto de muerte Zaragoza (Aragón)
Ocupación Militar, Incheniero, Empresario, Inventor

Manuel Jalón Corominas ye naixito de Logronyo (La Rioja) o 31 de chinero de 1925 y morió o 16 d'aviento de l'anyo 2011. Estió oficial de l'Exercito de l'Aire en a Base Aeria de Zaragoza. Ye conoixito entre atras cosas por haber inventato a fregona y l'agulla hipodermica d'un uso. Tamién tenió una actividat literaria, y estió o propietario d'o Castiello de Trasmoz.

Se crió en Aragón, pasando a part més gran d'a suya vida en Zaragoza, y fue nombrato fillo predilecto de Zaragoza por os suyos inventos.

En a suya trachectoria empresarial destaca a creyación d'a companyía RODEX, que dende Zaragoza distribuiba fregonas en diferents países.

En a decada de 1970 adquirió o castiello de Trasmoz y creyó una fundación pa empentar a suya conservación y restauración. En l'anyo 2004 publicó o libro Leyenda negra de Trasmoz, y en l'anyo 2010 publicó un segundo libro Manual para la otra vida.