Kramer vs. Kramer

cinta de 1979 dirichita por Robert Benton
Iste articlo ye sobre una cinta de cine estausunidense de drama chudicial; ta la novela d'o mesmo títol, se veiga Kramer vs. Kramer (novela).
Kramer vs. Kramer
Títol Kramer vs. Kramer
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Robert Benton
Producción Richard Fischoff
Stanley R. Jaffe
Guión adaptau Robert Benton
Basau en Kramer Versus Kramer, novela de 1977 d'Avery Corman
Musica John Kander
Fotografía Néstor Almendros
Montache Gerald B. Greenberg
Escenografía Alan Hicks
Vestuario Ruth Morley
Actors Dustin Hoffman
Meryl Streep
Justin Henry
Jane Alexander
Petra King
Melissa Morell
Howard Duff
George Coe
JoBeth Williams
Howland Chamberlain
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1979
Debantadera 5 d'aviento de 1979 Los Angeles (California, Estaus Unius)[1]
19 d'aviento de 1979 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine de drama
Cine de chudicios
Durada 105 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Stanley Jaffe Productions
Distribución Columbia Pictures
Informacions en bases de datos especializadas:

Kramer vs. Kramer (títol orichinal en anglés, en aragonés Kramer conta Kramer, enguerada en Aragón con ixe mesmo títol en castellano) ye una cinta de cine estausunidense de cine de drama chudicial de l'anyo 1979 dirichida por Robert Benton seguntes un guión adaptau por él mesmo (basau en a novela Kramer Versus Kramer, publicada l'anyo 1977 por Avery Corman), con una banda sonora orichinal de John Kander, una dirección de fotografía de Néstor Almendros, una producción cinematografica de Richard Fischoff y Stanley R. Jaffe ta la suya productora cinematografica Stanley Jaffe Productions y con un elenco formau por os actors Dustin Hoffman, Meryl Streep, Justin Henry, Jane Alexander, Petra King, Melissa Morell, Howard Duff, George Coe, JoBeth Williams y Howland Chamberlain.

En a cinta se conta la historia de Ted Kramer, casau con Joanna, que bel día en plegar en a suya casa se troba con que su muller ha decidiu marchar, en considerar que su mariu tiene a su familia albandonada y que ella mesma no logra realizar-se como persona en tener que cudiar de contino d'o suyo fillo sin l'aduya d'o mariu; Ted ha d'afrontar a situación y adedicar-se a cudiar d'o fillo, en mantenindo lo suyo treballo, encara que lo fillo se'n resiente; tanimientres, tiempo dimpués Joanna decide reclamar la custodia d'o fillo, en haber trobau a suya estabilidat personal, prencipiando asinas una dura batalla legal por a custodia. A cinta s'ambienta en a suya epoca actual (1979) en a ciudat de Nueva York y la filmación d'as suyas escenas s'escaició integrament en cuantas localizacions d'ixa mesma ciudat.[2] Ye una cinta que ha recibiu cusntismos premios y nominacions, en destacando cinco Premios Oscar (incluyius Millor Cinta, Millor Director, Millor Actor y Millor Actriz Segundaria) en a suya 52ena edición con atras cuatre nominacions, cuatre Premios Globos d'Oro (incluyius Millor Cinta Dramatica, Actor Dramatico y Millor Actriz Segundaria) en a suya 37ena edición , con atras cuatre nominacions, seis nominacions a los Premios BAFTA, una nominación a los Premios César y tres Premios David de Donatello (Millor Cinta Forana, Millor Actor Forano y Premio David Especial) en a suya 25ena edición.

Elenco[3] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar