Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Henrik Sjöberg
Información personal
Naixencia 20 de chinero de 1875.
Estocolmo, Suecia.
Muerte 1 d'agosto de 1905.
Helsingør, Dinamarca.
Esporte Atletismo y chimnasia

Kristian Henrik Rudolf Sjöberg conoixito esportivament como Henrik Sjöberg naixito d'Upssala, Suecia o 20 de chinero de 1875 y muerto en Helsingør, Dinamarca l'1 d'agosto de 1905 fue un atleta y chimnasta sueco, que partecipó en los Chuegos Olimpicos d'Atenas 1896 en cualques prebas d'atletismo y chimnasia.[1]

En atletismo as suya millors marcas conoixitas mientres a suya curta vita esportiva estioron 12,4 s. en os 100 metros lisos, 1,78 en brinco d'altaria, 6,09 m en brinco de largaria y 26,48 en a tirada de disco. Mientres a suya vita esportiva o suyo unique club estió o Stockholms AF d'a ciudat d'Estocolmo.

En atletismo en os Chuegos Olimpicos d'Atenas partecipó en cualques prebas: 100 metros lisos estando cuatreno en a suya serie y no podió partecipar en a final, en brinco de largaria estió cuatreno en a final con un brinco de 1,60 m., tamién partecipó en brinco de largaria y tirada de disco prebas en as que son desconoixitas a suyas marcas y claseficacions.

En os mesmo Chuegos tamién partecipó en o salto d'o potro incluyita en o programa de chimnasia, a suya puntuación y claseficación tamién ye desconoixita.

Morió de forma prematura en l'anyo 1905 mientres nadaba en Helsingør, una ciudat de l'este de Dinamarca.

Referencias editar

Vinclos externos editar