Abrir menú principal

El Campichuelo u Campo de Ribatajada ye una comarca natural de la Serranía de Cuenca situada cerca de la capital, entre la sierra de Bascuñana y la sierra de las Majadas y travesada por los ríos Xúcar y Trabac. Muga a lo norte con a Serranía Alta y a l'ueste con L'Alcarria. La sierra de Bascuñana ye la marguin ueste de la comarca cuencana d'El Campichuelo y la desparte de L'Alcarria.

El Campichuelo / Campo de Ribatajada
Comarca de Castiella-La Mancha
La Frontera (Cuenca).JPG
La Frontera
Capital
 •Municipios
Sotorribas
10
Entidat
 •Comunidat
 •Provincia
Comarca
Bandera Castilla-La Mancha.svg Castiella-La Mancha
Cuenca
Superficie
 •Total

480,31 km²
Población
 •Total
 •Densidat
 (2009)
2.947 hab.
6,13 hab./km²
Comarca ManchaConquense.jpg
Mapa de situación en Castiella-La Mancha
Mapa d'El Campichuelo u Campo de Ribatajada.

Ye formada por Ribatajada, Cañamares, Fresneda, La Frontera, Ribagorda, Pajares, Ribatajadilla, Castillejo, Arcos de la Sierra, Torrecilla, Zarzuela, Collados, Sotos, Mariana, Portilla, Villalba de la Sierra y, seguntes lo mapa de la provincia de Cuenca de 1692, tamién Las Majadas, Tragacet, Uña, Beamud, Buenache de la Sierra, Embid, Verdelpino, Valdecabras y Huélamo.

ToponimiaEditar

Lo toponimo Campichuelo deriva de la parola "campo" con lo diminutivo -uelo y presenta un infixo -ich-, que se troba tamién en aragonés[1] y da una valura diminutiva y despectiva. Se torna a trobar como microtoponimo en Villel (sud de la Comunidat de Teruel), a piet de la sierra de Penya Redonda y a lo sud de lo barrio rural terolano de Campiello.

ReferenciasEditar

Vinclos externosEditar