Bienveniu a Biquipedia!

Si quiers puetz consultar as primeras indicacions ta editar y modificar articlos d'a Wikipedia en aragonés.

Puetz consultar tamién a recopilación de Preguntas Freqüents que hemos feita, a sintaxi d'a Wikipedia y fer as tuyas primeras prebatinas en a Plana de Prebatinas. Como Biquipedia ye encara un prochecto en creiximiento, as nuestras pachinas d'aduya talment no seigan encara completas, y per ixo te recomendamos que si dimpués de leyer-las encara tiens garra dandalo consultes as pachinas d'aduya d'a Wikipedia en espanyol, en anglés, etc. que trobarás prou más completas.

Ta completar a presentación, te consellamos de fer una gollada per as recomendacions a seguir: (os regles de neutralidat, l'admesibilidat d'os articlos, o Copyright...) y tamién per os Portals, a on que de seguro i trobarás bell tema que t'interese.

Ta sinyar os tuyos mensaches (nomás en as pachinas de descusión) puetz picar ~~~ ; con una quatrena tilde, amés d'a tuya sinyada se i anyadirán a calendata y a hora (~~~~). Para cuenta que no s'han de sinyar os articlos enciclopedicos!. Ye posible de mirar a lista d'os suyos autors en o historial.

Si quiers, tamién puetz editar a decir-nos tuya pachina presonal a on puetz charrar de qui yes y quals son os tuyos temas d'interés. Si yes arribau dende bell altra Wikipedia, no t'oblides de meter-ie tamién os vinclos enta as tuyas altras pachinas presonals.

Ta fer más fácil a comunicación interlingüistica entre os usuarios, puetz indicar quals son as luengas que conoixes -y dica qué nivel- encluyendo en a tuya pachina personal qualsiquiera d'as plantillas que trobarás en Wikipedia:Babel.

Y sobre as custions a tratar, consulta a os usuarios mira-te "cómo planteyar un tema". No t'oblides tampoco que existe una lista d'articlos importants que encara s'han de fer u amillorar, a on trobarás un buen cabo ta estirar-ne si encara no sabeses per a on prencipiar. Ta dentrar en a vida d'a comunidat puetz fer una gollada a las noticias u fer una pasada en A Tabierna.

Ya que te seigan buens os tiempos entre nusaltros!

Ediciones del bot editar

Hola, Manuel. Estaba mirando las ediciones de tu bot, y hay un caso que quería comentarte. En el caso de los "sucession box", en casos como este la sustitución no es la correcta, ya que, como ves, el nombre queda como negrita, cursiva y entre una comilla simple, en todo caso debería quedar así. Por lo demás, no siempre es incorrecto que exista más de un enlace interno a la misma página. Por ejemplo, en artículos muy largos es casi imprescindible, y otro de los casos es el los sucession box, por una mera cuestión de apariencia externa, para que todos los nombres aparezcan con las mismas características. Nuesta biquipedia es muy pequeña, pero por ejemplo puede darse el caso de alguien que vaya recorriendo, para seguir con Jack Nicholson, alguno de los premios cinematográficos año a año (es la forma en la que los creo yo). Al no encontrar el enlace, se le rompe la secuencia, desvirtuando así la cualidad del sucession box que permite navegar siguiendo año a año un premio. Es verdad que para eso también está la propia página del premio, pero es que para eso también es el sucession box. Por lo demás, no veo ningún problema, así que paso a votar para el flag, --Manuel Trujillo Berges 07:07 15 chun 2009 (UTC)Responder

Pues tienes toda la razón, al ver el resumen de edición pensé que era sobre enlaces repetidos a otras páginas, vaya despiste... Lo dicho, no he dicho nada pues... --Manuel Trujillo Berges 07:29 15 chun 2009 (UTC)Responder
Hola, tocayo. No tenemos unas reglas muy desarrolladas en ese tema, pero si lo que hace de nuevo tu bot es sólo añadir el enlace a artículos detacados en otras wikis no hace falta que pidas permiso, otra cosa sería utilizarlo para crear artículos, por ejemplo, que ahí nos interesaría también pero habría que cuidar que el resultado final tuviera un mínimo de calidad y de buena presentación. Tampoco iría mal si añadieses interwikis, que es un aspecto que veo que se nos añaden casi siempre con retraso... Al carecer por ahora de bots propis en nuestra comunidad (sólo Will está ahora empezando a ver cómo funcionan) vamos muy cojos en este aspecto. --Manuel Trujillo Berges 08:31 16 feb 2010 (UTC)Responder