Bienveniu a Biquipedia!

Si quiers puetz consultar as primeras indicacions ta editar y modificar articlos d'a Wikipedia en aragonés.

Puetz consultar tamién a recopilación de Preguntas Freqüents que hemos feita, a sintaxi d'a Wikipedia y fer as tuyas primeras prebatinas en a Plana de Prebatinas. Como Biquipedia ye encara un prochecto en creiximiento, as nuestras pachinas d'aduya talment no seigan encara completas, y per ixo te recomendamos que si dimpués de leyer-las encara tiens garra dandalo consultes as pachinas d'aduya d'a Wikipedia en espanyol, en anglés, etc. que trobarás prou más completas.

Ta completar a presentación, te consellamos de fer una gollada per as recomendacions a seguir: (os regles de neutralidat, l'admesibilidat d'os articlos, o Copyright...) y tamién per os Portals, a on que de seguro i trobarás bell tema que t'interese.

Ta sinyar os tuyos mensaches (nomás en as pachinas de descusión) puetz picar ~~~ ; con una quatrena tilde, amés d'a tuya sinyada se i anyadirán a calendata y a hora (~~~~). Para cuenta que no s'han de sinyar os articlos enciclopedicos!. Ye posible de mirar a lista d'os suyos autors en o historial.

Si quiers, tamién puetz editar a decir-nos tuya pachina presonal a on puetz charrar de qui yes y quals son os tuyos temas d'interés. Si yes arribau dende bell altra Wikipedia, no t'oblides de meter-ie tamién os vinclos enta as tuyas altras pachinas presonals.

Ta fer más fácil a comunicación interlingüistica entre os usuarios, puetz indicar quals son as luengas que conoixes -y dica qué nivel- encluyendo en a tuya pachina personal qualsiquiera d'as plantillas que trobarás en Wikipedia:Babel.

Y sobre as custions a tratar, consulta a os usuarios mira-te "cómo planteyar un tema". No t'oblides tampoco que existe una lista d'articlos importants que encara s'han de fer u amillorar, a on trobarás un buen cabo ta estirar-ne si encara no sabeses per a on prencipiar. Ta dentrar en a vida d'a comunidat puetz fer una gollada a las noticias u fer una pasada en A Tabierna.

Ya que te seigan buens os tiempos entre nusaltros!

Saludos editar

(es) Y un saludo, --Manuel Trujillo Berges 21:45 18 abi 2009 (UTC)

(es) En una wiki pequeña enseguida se ve quién se registra en "cambios recientes"... Gracias por los elogios, intentamos justamente crecer sin merma de la calidad, dentro de lo que podamos. Sobre el tema de fondo, acabo de cerrar definitivamente la puerta, siguiendo tu símil. Considerar como enemigos a los proyectos en lenguas distintas del castellano por parte de uno de los promotores hace que yo al menos pase ya no a tener una postura escéptica sino radicalmente contraria. Sinceramente, después de ese comentario olvídate de que nadie en el resto de proyectos en otras lenguas tenga el más mínimo interés, ya que deja bien a las claras lo que muchos pensamos de quienes actúan con esa soberbia y prepotencia. Y espero que desde la Fundación Wikimedia central se tome debida nota de la "declaración de guerra" que se hace a los "enemigos" de otros proyectos, saboteando el espíritu de lo que es una wikipedia y de lo que debería ser una Fundación Wikimedia España. --Manuel Trujillo Berges 22:17 18 abi 2009 (UTC)
Elisardo, no soy yo quien ha cerrado la puerta, sino los mismos que ya la cerraron hace tiempo. En estas condiciones, ahora soy yo quien repito el comentario que enlazaba más arriba de que al enemigo, ni agua. Pero sí te diré que cuando se pida la creación de Wikimedia España saldrá ese comentario, hecho por uno de los promotores, que desprecia abiertamente a todo lo que no sea "su" proyecto en "su" lengua, destruyendo así la idea que debería haber en una auténtica Wikimedia España. Y, por supuesto, que se os quite de la cabeza la idea de que quien nos considera como "enemigos" pueda representarnos, aunque eso es sólo mi opinión... --Manuel Trujillo Berges 16:24 19 abi 2009 (UTC)
Elisado, no se trata de una crítica hacia ti ni hacia tu persona. He tomado el ejemplo de tu comentario por ser muy clarificador: la norma es el desconocimiento y el menosprecio de otras lenguas por muchos usuarios. Lo tuyo es un mero despiste y no me siento en absoluto ofendido ni molesto, aunque yo mismo lo haya puesto como ejemplo y lo haya utilizado argumentalmente. Prefiero a alguien que dice cosas aunque se equivoque que a quienes a la chita callando van generando mal ambiente, como el comentario que te enlazaba en mi primer mensaje en diciembre. --Manuel Trujillo Berges 13:21 10 feb 2010 (UTC)Responder
Aunque las habas no son santo de mi devoción, en este momento no les haría ascos, que me falta aún más de una hora para comer... De lo otro, para hablar siempre se está a tiempo. Suerte con vuestras propuestas, aunque un consejo: no habléis mucho de "comunidades autónomas" y dejad la puerta abierta a otras arquitecturas territoriales, que pueden o no coincidir con una comunidad autónoma. Bal d'Arán, por ejemplo, es un territorio de Idioma oczitán, una lengua que es oficial en su modalidad del aranés. --Manuel Trujillo Berges 14:22 10 feb 2010 (UTC)Responder

Bloqueyo por spam editar

Quiesto Elisardojm, hei bloqueyau a suya cuenta por spam. Como se li ha dito a vusté y tamién a atros miembros d'ixa asociación, iste ye un prochecto en luenga aragonesa, no en luenga castellana, y que ni fa parte ni ye controlato por a suya asociación, que tien os suyos canals ta fer-se publicidat, pero no astí. De continar os miembros d'a suya asociación en o suyo ataque de conchunto caldrá prener mesuras mas drasticas. --Manuel Trujillo Berges 11:41 21 feb 2011 (UTC)Responder