Crocodile Dundee
Títol Crocodile Dundee
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Peter Faiman
Producción John Cornell
Jane Scott
Wayne Young
Disenyo de producción Graham "Grace" Walker
Guión adaptau Paul Hogan
Ken Shadie
John Cornell
Basau en una historia de Paul Hogan
Musica Peter Best
Fotografía Russell Boyd
Montache David Stiven
Vestuario Norma Moriceau
Maquillache Carla White
Peluquería Norma Moriceau
Jean Paul
Actors Paul Hogan
Linda Kozlowski
John Meillon
David Gulpilil
Mark Blum
Michael Lombard
Reginald VelJohnson
Terry Gill
Steve Rackman
Gerry Skilton
Color Panavision
Datos y cifras
País(es) Australia
Anyo 1986
Debantadera 24 d'abril de 1986 Australia[1]
Chenero(s) Cine de comedia
Cine d'acción
Cine d'aventuras
Durada 104 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Rimfire Films
Distribución 20th Century Fox
Presupuesto 8,8 millons de dólars australianos
Recauto 328 millons de dólars estausunidenses
Succesión de cintas
Succedita por Crocodile Dundee II (1988, John Cornell)
Informacions en bases de datos especializadas:

Crocodile Dundee (títol orichinal en anglés, en aragonés Crocodilo Dundee, enguerada en Aragón con o suyo títol traduciu enta lo castellano como Cocodrilo Dundee) ye una cinta de cine d'aventuras d'acción y comedia de cine australiano de l'anyo 1986 dirichida por Peter Faiman seguntes un guión adaptau por Paul Hogan, Ken Shadie y John Cornell (basau en una historia de Paul Hogan), con una banda sonora orichinal de Peter Best, una dirección de fotografía de Russell Boyd y una producción cinematografica de John Cornell, Jane Scott y Wayne Young ta la productora cinematografica Rimfire Films. De l'elenco d'a cinta en fan parte, entre d'atros, os actors Paul Hogan, Linda Kozlowski, John Meillon, David Gulpilil, Mark Blum, Michael Lombard, Reginald VelJohnson, Terry Gill, Steve Rackman y Gerry Skilton.

Sue Charlton ye una periodista estausunoidense filla d'o propietario d'o Newsday, un periodico diario de Nueva York, que se troba en Australia fendo-ie bels reportaches. Cuan li charran de Michael J. "Crocodilo" Dundee decide conocer-lo y marcha enta lo suyo lugar de residencia, un lugarón perdiu en o Territorio d'o Norte. Dundee li heban dito que heba perdiu una garra en l'ataque d'un crocodilo pero cuan i plega comprueba que no ye asinas. Contracta con él un viache a traviés d'o bush y dimpués li proposa de continar con a serie de reportaches pero ista vegada no pas en Australia so que en Nueva York. Finalment, Dundee, que mai no ha marchau d'o norte d'Australia, accepta, trobando-se con un ambient bien diferent a lo que dica l'inte conoixeba.

A cinta s'ambienta en o suyo momento actual (1986) en o Territorio d'o Norte en Australia y en a ciudat de Nueva York en os Estaus Unius y las suyas escenas se filmoron en o Territorio d'o Norte, en McKinlay en Queensland y en Sydney en Nueva Galas d'o Sud, toz en Australia, y en Nueva York y en Newark en Nueva Jersey, istos en os Estaus Unius.[2]

Ye una cinta que ha recibiu cuantos premios y nominacions entre los cuals cal destacar una una nominación a los Premios Oscar en a suya 59ena edición (Millor Guión Orichinal), dos nominacions a los Premios BAFTA en a suya 40ena edición (Millor Actor y Millor Guión Orichinal) y un Premio Globos d'Oro (Millor Actor de Musical u Comedia) y dos nominacions (Millor Actriz Segundaria y Millor Cinta de Musical u Comedia) en a suya 44ena edición.

Elenco[3] editar

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar