Centro Politecnico Superior

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Centro Politecnico Superior
Centro Politécnico Superior
Logo d'o Centro Politecnico Superior
Os dos edificios d'o Centro Politecnico Superior
Os dos edificios d'o Centro Politecnico Superior
Datos chenerals
Tipo Publica
Siglas CPS
Embotada
Lema '
Establimiento 1974
Fundador
Localización
Adreza C/. María de Luna, 50018
Ciudat Zaragoza
País Aragón
Estato
Coordenatas 41°41’0’’N, 0°53’14’’U
Atras seus
Campus Campus Río Ebro
Datos academicos
Profesors
Estudiants 3.700
 • Bachillerato
 • Pregrau
 • Postgrau
 • Doctorato
 • Atros
Treballadors
Funcionarios
Administrativos
Mascota
Colors
 •Academicas Morato y blanco         
 •Esportivas
Administración
Rector
Vicerrector
Canciller
Vicecanciller
President
Director D. Enrique Masgrau Gómez
Degán
'
Afiliacions Universidat de Zaragoza
Financiamiento
www.cps.unizar.es

O Centro Politecnico Superior (en castellano Centro Politécnico Superior), CPS, estió una Escuela Superior d'Incheniers y Arquitectos dependient d'a Universidat de Zaragoza y situata en a ciudat de Zaragoza. En 2011, o centro se suprimió cuan se creyó a Escuela d'Incheniería y Arquitectura d'a Universidat de Zaragoza.

O centro yera situato en o Campus río Ebro (districto de l'ACTUR, amán de Chuslivol) y trestallato en dos edificios: Ada Byron (Edificio A) y Torres Quevedo (Edificio C). En iste mesmo Campus tamién se trobaban a Escuela Universitaria d'Incheniería Tecnica Industrial de Zaragoza (EUITIZ) y a Escuela Universitaria d'Estudios Interpresarials de Zaragoza (EUEEZ).

Historia editar

 
Interior de l'edificio Torres Quevedo

A Escuela Tecnica Superior d'Incheniers Industrials de Zaragoza (ETSIIZ) fue establita o 9 d'agosto de 1974, y en 1986 a ETSIIZ se tresladó ta o barrio de l'ACTUR. En 1989, a ETSIIZ cambeó lo suyo nombre ta o de Centro Politecnico Superior y se i encetoron os estudios d'incheniería de telecomunicacions en o curso 1990/1991, incheniería informatica en o curso 1992/1993 y incheniería quimica en o curso 1994/1995.

En o curso 2008/2009 se incluyeron os estudios de grau d'Arquitectura, seguntes o Plan Bolonya. En o curso 2010/2011 s'ufrioron (chunto con a EUITIZ) siet titulacions de grau que sustituiban a las viellas titulacions d'Incheniería.

O día 14 d'abril de 2011 se publicó en o Boletín Oficial d'Aragón a Orden por a que s'autorizaba a supresión d'o Centro Politecnico Superior y d'a Escuela Universitaria d'Incheniería Tecnica Industrial de Zaragoza, creyando-se d'a suya integración un nuevo centro, a Escuela d'Incheniería y Arquitectura d'a Universidat de Zaragoza.[1]

Estudios editar

As cinco titulacions historicas d'o centro estioron:

Chunto con a EUITIZ, s'ufrioron en o curso 2010/2011 os siguients graus:

Dende a creyación d'a Escuela d'Incheniería y Arquitectura de Zaragoza en abril de 2011, ista pasa a chestionar toz os estudios que s'ufriban dende os dos centros anteriors.

Referencias editar

  1. ORDEN de 6 de abril de 2011, del Consejero de Ciencia, Tecnología y Universidad, por la que se publica el Acuerdo de 5 de abril de 2011, del Gobierno de Aragón, por el que se autoriza la creación de la Escuela de Ingeniería y Arquitectura [...]