Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Ista pachina ha menester d'una revisión por un corrector ta amillorar a suya ortografía, a suya gramatica u o suyo vocabulario.
Antonio Zucchi
Retrat d'Antonio Zucchi per Angelica Kaufmann
Retrat d'Antonio Zucchi per Angelica Kaufmann
Información personal
Calendata de naixencia 1 de mayo de 1846
Puesto de naixencia Bandera de Venecia, Venecia, Italia
Calendata de muerte 1 d'aviento de 1795
Puesto de muerte Bandera de Roma, Roma, Italia
Ocupación Pintor.

Antonio Zucchi (Venecia, Italia, 1 de mayo de 1846 - Roma, Italia, 1 d'aviento de 1795), estió un pintor y gravador veneciano d'o final d'o Barroco.

Dimpués de aprender o debuixo con su pai y a pintura con su tio Carlos Zucchi, estió disciplo de Fontebasso y de Amigoni. Fació amistat con l'arquitecto y disenyador de muebles Robert Adam, a qui acompanyó a Inglaterra y en an executó numerosas pinturas decorativas, a l'olio y a lo fresco, en castiellos y residencias d'a nobleza anglesa. Antes d'abandonar a suya patria recorrió tota Italia, dibuixando los suyos numerosos clasicos y las ruinas d'atros. Sobresalió sobre tot en la representación d'asuntos mitolochicos y ruinas, pintando con gran facilidat y dando a las suyas obras, que carecian de correción y de delicadeza, un conchunto agradable. Dimpués de residir por tiempo en Anglaterra, tornó ta la suya patria, an terminó los suyos días.

Esposó en Londres dende 1770 dica 1784, estando nombrau, entre este tiempo, miembro de l'Academia Reyal.

Contrayió matrimonio en 1781 con Angelica Kauffmann, marchando alavez ta Roma. Las suyas obras se conservan en o Palacio de Buckingham, Oslerbey Park, Cayen Wood y Luton House entre atros.

"Tres ninfas bailando y un cupido reclinau en un paisache" por Zucchi

Bibliografia editar