Videochuego d'acción

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

Un videochuego d'acción ye un chenero de videochuegos que enfatiza os desafíos fisicos, incluyida la coordinación uello-man y lo tiempo de reacción d'o chugador.[1] Lo chenero incluye una gran variedat de subcheneros, como chuegos de luita, beat 'em ups, chuegos de disparos y chuegos de plataformas. Lo campo de batalla multichugador en linea y cualques chuegos d'estratechia en tiempo real tamién se consideran chuegos d'acción.

Prince of Persia ye un videochuego d'acción de 1989.

En un chuego d'acción, o chugador per un regular controla un personache, a ormino en forma de protagonista u avatar. Iste personache-chugador ha de navegar un livel, replegar obchectos, privar obstaclos y luitar contra enemigos con as suyas habilidaz naturals, asinas como con armas y atras ferramientas a la suya disposición. A la fin d'un livel u grupo de livels, o chugador a ormino ha de redotar a un enemigo chefe que ye mas desafiador y, a ormino, un antagonista important en a historia d'o chuego. Os ataques enemigos y los obstaclos agotan a salut y a vida d'o personache d'o chugador, y lo chugador recibe un fin d'o chuego cuan se queda sin vidas.

Alternativament, o chugador plega a la fin d'o chuego en rematar una secuencia de livels pa completar un obchectivo final y veyer os creditos. Manimenos cualques chuegos d'acción, como os primers chuegos d'arcade, son imbatibles y tienen un numero indefiniu de livels; estando l'unico obchectivo d'o chugador arribar lo mas luent posible pa maximizar la suya puntuación.

Subcheneros editar

Os subcheneros de videochuegos d'ordinador mas importants baixo lo nombre colectivo de videochuego d'acción son:

Referencias editar

  1. (en) The Next Generation 1996 Lexicon A to Z". Next Generation. No. 15. Imagine Media. March 1996. pp. 28–42.