Valencia (Venezuela)

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Iste articlo ye sobre a ciudat venezolana de Valencia. Ta la ciudat espanyola se veiga Valencia.

Valencia (Valencia en castellano; Nuestra Señora de la Asunción de la Nueva Valencia del Rey oficialment) ye una ciudat venezolana, capital d'o Estato Carabobo. Ye situata en o norte d'o país y a suya población ye de 1.385.202 habitants (2001).

Valencia
Localidat de Venezuela
Bandera Escudo d'armas
Anvista de Valencia
Anvista de Valencia
País
 • Estato
 Venezuela
Carabobo
Población
 • Total

1696662 hab. (2018)
Altaria
 • Meyana

479 m.
Codigo postal 2001
Coordenadas
Valencia ubicada en Venezuela
Valencia
Valencia
Valencia en Venezuela
Web oficial

Historia editar

A ciudat de Valencia fue fundata por os espanyols con o nombre de Nueva Valencia del Rey, baixo l'advocación de Nuestra Sinyora de l'Anunciación. Por ista razón, se pensó que a ciudat fue fundata un 25 de marzo, fiesta de l'Anunciación, pero en realidat fue fundata un 21 d'octubre, anque a tradición charra d'a suya fundación o 25 de marzo de 1555 por o conqueridor capitán Alonso Díaz Moreno. Posteriorment a ciudat fue clamata Nuestra Señora de la Anunciación de Nueva Valencia del Rey.

En 1677, a ciudat de Valencia fue espullata por piratas franceses.

En 1811, a ciudat ye declarata capital d'os sublevatos, que declaran a independencia de Venezuela antis d'unirse a la Gran Colombia.

Ciudaz achirmanatas editar

Vinclos externos editar