Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Rubén Avilés
Información personal
Calendata de naixencia 21 de chunio de 1999
Puesto de naixencia Sevilla (Sevilla, Andalucía)
Alma Máter Universidat de Sevilla
Ocupación Activista

Rubén Avilés (Sevilla, 21 de chunio de 1999) ye un creyador de contenius en TikTok conoixiu por os suyos videos en defensa d'os dreitos LGBT.[1]

Estudió Publicidat y Relacions Publicas[2]​ en a Universidat de Sevilla graduando-se en 2022,[3]​ y a traviés d'o suyo activismo LGBT, ha colaborau con Cruz Roya​.[4] En 2022, Rubén participó en as actividaz d'o Mes de la Diversidad Sexual organizadas por o concello de Sevilla.[5] ​Ixe mesmo año estió nominado a los Premios TikTok 2022 en a categoría de Diversidat.[6] ​En 2022 estió entrevistau en Dulces y Saladas.

Ye o creyador d'as Voces d'Ellas, un programa en do entrevista a mullers ta que conten a suya historia. Ha entrevistau a mullers como Samantha Hudson u Inés Hernand.

Referencias editar

  1. (es) [1] en El País.
  2. (es) [2].
  3. (es) [3].
  4. (es) [4].
  5. (es) [5].
  6. (es) [6].