Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (cinta)

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Títol Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Alfonso Cuarón
Producción David Heyman
Chris Columbus
Mark Radcliffe
Guión Steve Kloves
Musica John Williams
Fotografía Michael Seresin
Montache Steven Weisberg
Actors Daniel Radcliffe
Rupert Grint
Emma Watson
Robbie Coltrane
Richard Harris
Alan Rickman
Maggie Smith
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Reino Uniu
Anyo 2004
Debantadera 23 de mayo de 2004 Nueva York (Nueva York, Estaus Unius)[1]
32 de mayo de 2004 Reino Uniu[1]
Chenero(s) Cine de fantasía
Durada 142 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Heyday Films
1492 Pictures
Distribución Warner Bros. Pictures
Presupuesto 130 millons dólars
Succesión de cintas
Precedita por Harry Potter and the Chamber of Secrets (2002, Chris Columbus)
Succedita por Harry Potter and the Goblet of Fire (2005, Mike Newell)
Informacions en bases de datos especializadas:

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (títol orichinal en anglés, en aragonés Harry Potter y o preso d’Azkaban, enguerada en Aragón con o suyo títol traduciu entra lo castellano como Harry Potter y en prisionero d'Azkaban ), ye una cinta de l'anyo 2004 coproducida entre lo cine britanico y lo cine estausunidense de cine de fantasía dirichida por Alfonso Cuarón, seguntes un guión de Steve Kloves, con una banda sonora orichinal de John Williams y una dirección de fotografía de Michael Seresin. Producida por David Heyman, Chris Columbus y Mark Radcliffe ta las productoras Heyday Films y 1492 Pictures, forman l'elenco d'actors principals d'a cinta Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson, Robbie Coltrane, Richard Harris, Alan Rickman y Maggie Smith.

Con un presupuesto de 130 millons de dólars, estió enguerada lo 4 de chunio de 2004, con un recaudo mundial de 796 millons de dólars.

Elenco editar

Argumento editar

Poco antis d'encetar o tercer anyo d'o protagonista en o Colechio Hogwarts, un perigloso y supuesto homicida – Sirius Black– se fuga d'a garchola d'Azkaban deixando preocupau a lo Ministerio de Machia y a la comunidat machica, pus ye o primer que l'aconsigue. Arthur Weasley advierte a Harry que o profugo estió un seguidor de Voldemort entre l'auche d'o suyo poder y que posiblement s'ha escapau pa trobar a lo causant de l'eclix d'o suyo mayestro, ye decir, Harry. Como que mida de seguranza, as autoridaz d'o mundo machico ordenan a los dementors –centinelas d'a prisión de Azkaban que te sacan as tuyas memorias felices– que cosiren a redolada d'o colechio. Manimenos, gracias a que Harry ha viviu momentos dificils istos s'irán contra Harry, por o que Black usará as suyas habilidaz animachicas, pa aconseguir penetrar as esfensas y introducir-se en a escuela, por o que a suya trobada con Harry se fa inevitable. Entre a suya trobada, figuran Remus Lupin, Severus Snape y Peter Pettigrew como parti crucial d'o pasau d'os pais d'Harry. En a suya trobada Harry se trobará con l'horrible pasau d'os suyos pais.

Se veiga tamién editar

Vinclos externos editar

  1. 1,0 1,1 (en) Enguero de Harry Potter and the Prisoner of Azkaban en Internet Movie Database.