Garcilaso de la Vega

Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

Garci Lasso d'a Vega (Toledo, entre 1498 —talment cualques anyos dinantes a partir de 1491— y 1503-Niza, Ducado de Saboya, 14 d'octubre de 1536), mas conoixiu como que Garcilaso d'a Vega, fuo un poeta y militar espanyol d'o Sieglo d'Oro.

Iste articlo u sección ha menester d'un wikificato con un formato adecuato a lo manual d'estilo de Biquipedia.
Por favor, edita-lo ta cumplir con ellas. No borres iste aviso dica que no l'haigas feito. Colabora wikificando!
Posible retrato de Garcilaso d'a Vega, d'autor desconoixiu (Galería de pintura de Kassel).[1][2]

Naixiu en Toledo entre 1491 y 1503, Garcilaso d'a Vega estió o tercer fillo de Garcilaso d'a Vega (feneixiu o 8 de setiembre de 1512, tres días dimpués d'atorgar codicilo), sinyor de Arcos y comendador mayor de León en a Orden de Santiago, y de Sancha de Guzmán, sinyora de Batres y de Cuerva. Os suyos güelos paternos estioron Pedro Suárez de Figueroa, fillo de Gómez I Suárez de Figueroa y Elvira Lasso de Mendoza, chirmana d'o primer marqués de Santillana, y Blanca de Sotomayor (filla de Fernando de Sotomayor y Mencía Vázquez de Goes, a traviés de qui hereda o señorío de Arcos). A suya mai, Sancha de Guzmán, estió filla de Pedro de Guzmán, sinyor de Batres (fillo d'o cronista Fernán Pérez de Guzmán) y de María de Rivera.

  1. «El retrato de Garcilaso», en 500 años de Garcilaso. Biografía del poeta. Centro Virtual Cervantes.
  2. Gallego Morell, Antonio. «El Garcilaso de la Galería Kassel», p. 43. 26 de diciembre de 1957. ABC.