Exposición Hispano-Francesa de 1908

Abono de nino.

A Exposición Hispano-Francesa de 1908 estió una exposición que se celebró en Zaragoza, a capital d'Aragón, como conmemoración d'os Setios de Zaragoza d'a Guerra d'o Francés contra a invasión napoleonica de 1808.

Como capeza visible d'o comité organizador y como una d'as prencipals figuras que facioron a empenta ta la organización destacó Basilio Paraíso, qui organizó a conmemoración d'o Centenario y a Exposición y encargó a Ricardo Magdalena, arquitecto municipal, a planificación y urbanización d'as nuevas zonas en as que se enamplaría a ciudat, isto suposó un primer blinco qualitativo en a modernidat y urbanización d'a ciudat.

A exposición fue un exito de publico con mas de 500.000 vesitants, dentre os que bi habió gran numero de foranos y tenió que enamplar-se a suya durada mientres dos meses mas. Cal destacar a vesita recurrent d'o rei Alfonso XIII y a presencia de personas relacionatas con a prensa, as artes, a economía, a política, a industria, y a participación de Catalunya y o Gubierno de Francia.

BibliografíaEditar

  • Pamplona Escudero, R. (1911). Libro de oro. Exposición Hispano-Francesa de 1908. Zaragoza: Revista Aragonesa.

Se veiga tamiénEditar

Vinclos externosEditar