Diferencia entre revisiones de «Orden de Sant Benedet»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Orden de San Benedet tresladada á Orden de Sant Benedet: Robot: Moved page
Sin resumen de edición
Linia 1:
[[Imachen:Fra Angelico 031.jpg|thumb|[[SanSant Benedet de Nursia]] (c. 480-543), d'un detalle de lo fresco de [[Fra Angelico]], BaselicaBasilica de San Marco, [[FlorenziaFlorenza]] (c. [[1400]]-[[1455]]).]]
{{Grafía_87}}
[[Imachen:Fra Angelico 031.jpg|thumb|[[San Benedet de Nursia]] (c. 480-543), d'un detalle de lo fresco de [[Fra Angelico]], Baselica de San Marco, [[Florenzia]] (c. [[1400]]-[[1455]]).]]
 
La '''Orden de SanSant Benedet''', de '''San Benedit''' u de '''San Benedito''' yera una [[orden relichiosa]] que fundó [[Benedet de Nursia]] ey que sigue lo [[Regle de SanSant Benedet]] ditatadictata por él en lo [[sieglo VI]] pa la badíaabadía de [[Montecasino]]. Benedet de Nursia contribuyó d'una traza dezisibadecisiva a la ebanchelizaziónevanchelización d'Europa, por lo que lo consideran ''Patrono de Europa''.
 
AutualmentActualment la Orden se troba amplament por tot lo mundo, con moneteriosmonesterios masculins ey femenins.
 
Seguindo lo suyo exemplo ey inspirazióninspiración, belsbells fundadoresfundadors d'ordens relichiosas han basato la normatibanormativa de lurs monesterios en lo RelgeRegle dexatodeixato por Benedet, que tien como prenzipioprincipio fundamental ''Ora et labora'', ye dizirdicir, ''priega ey treballa''.
 
Los monesterios beneditinsbenedictins los diriche siempre un superior que, dependendo de la categoría de lo monesterio, puet clamar-se [[prior]] u [[abate]]; este lo triga lo resto de la comunidat. Lo ritmo de bidavida beneditínbenedictín tien como exeeixe prenzipalprincipal l'[[OfizioOficio DibínDivín]], tamién clamatodito [[Liturchia de las oras]], que se priega siet begatasvegatas a lo diya, como SanSant Benedet ordenó. Chunto con la intensa bidavida d'oraziónoración en cada monesterio, se treballa a manta en diferensdiferents autibidazactividatz manuals, agricolas, ezetraecetra., pa que la comunidat pueda mantener-se sola.
 
[[Categoría:Orden de San Benedet]]