Diferencia entre revisiones de «Sant Miguel Arcánchel»

Contenido eliminado Contenido añadido
m San Miguel Arcánchel tresladada á Sant Miguel Arcánchel sobre una reendrezera: Robot: Moved page
bronze
Linia 21:
Seguntes la tradición cristiana, l'arcánchel li s'aparixió á Santa [[Chuana d'Arco]], á [[Santa Margalida]], y tamién lo [[13 d'otubre]] de [[1884]] á lo Papa [[León XII]], qui tenió la experiencia de veyer á [[Satanás]] e los suyos diaples desafiando á [[Dios]] e como San Miguel e los suyos exercitos amanixioron pa esclafar e chitar ta lo [[infierno]] á las tropas infernals.
 
Bi ha muitas representazions artisticas con l'arcánchel Miguel, destacando-ne una estatua de [[broncebronze]] en lo cabalto de lo [[castiello de Sant'Angelo]] de [[Roma]]. Á més ye lo santo patrón de muitismas poblacions y endreitos.
 
La suya fiesta ye lo [[29 de setiembre]]. En [[idioma aragonés]] l'[[agüerro]] se diz tamién "Sanmigalada" por ixe día. En a [[baxa Edat Meya]] la [[confrairía]] de [[peraire]]s de Teruel se refundó baixo l'advocación de Sant Miguel Arcánchel <ref> Maria Isabel Falcón Pérez. La industria textil en Teruel a finales de la Edad Media. Aragón en la Edad Media [http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=108447] </ref>