Condau de Flandres

(Reendrezau dende Condato de Flandres)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

Lo Condau de Flandres estió una entidat feudal fundata a finals de lo sieglo IX como dependencia de lo reino de Francia Occidentalis sobre la base de las posesions de lo primer conte tetular, Balduín I de Flandres, que abastaba allora los territorios d'arredol de Bruches, Gant y Bergues. En la Edat Meya lo Condau de Flandres estió un nuclio important de manufactura textil d'alta calidat con materia prima provinient de Castiella y d'Anglaterra.

Condau de Flandres
Graafschap Vlaanderen
866 — 1795

Bandera Escudo d'armas
Situación de
Situación de
Condau de Flandres enta 1477
Capital Bruches y dimpués Gant
Idioma oficial Flamenco y francés
Relichión Cristianismo
Gubierno Monarquía
Conte
 • 862 - 879

Balduín I de Flandres
Periodo historico Edat Meya
 • Establito 862
 • Desaparición 1795

La rechión historica clamada Flandres u Flandras (en neerlandés Vlaanderen) ye la zona que en la Edat Meya compreneba una parte de lo norte de Francia (la rechión de lo río Escalda), lo norueste de Belchica y l'extremo sudueste de los Países Baixos (Flandres zelandés; en neerlandés Zeeuws-Vlaanderen).